Blog: GG túráink II.: Látogatóban a börzsönyi sárkánynál Gyülekező
Gyülekező
Blog: GG túráink II.: Látogatóban a börzsönyi sárkánynál Készül a lólábas rejtés
Készül a lólábas rejtés
Blog: GG túráink II.: Látogatóban a börzsönyi sárkánynál Drégelyvár és Hont között félúton
Drégelyvár és Hont között félúton
Blog: GG túráink II.: Látogatóban a börzsönyi sárkánynál Drégely vára
Drégely vára
Blog: GG túráink II.: Látogatóban a börzsönyi sárkánynál Brezko a mászókán
Brezko a mászókán
Blog: GG túráink II.: Látogatóban a börzsönyi sárkánynál Bújj bújj zöldág...
Bújj bújj zöldág...
Blog: GG túráink II.: Látogatóban a börzsönyi sárkánynál Ezeket mind magunkkal vittük :)))
Ezeket mind magunkkal vittük :)))
Blog: GG túráink II.: Látogatóban a börzsönyi sárkánynál A csapat +Magpet aki épp fényképezik
A csapat +Magpet aki épp fényképezik
Blog: GG túráink II.: Látogatóban a börzsönyi sárkánynál Nah vajon beszakad vagy sem? :)
Nah vajon beszakad vagy sem? :)
GG túráink II.: Látogatóban a börzsönyi sárkánynál
2009-01-26 | Bacu | 12 hozzászólás
Frissítve: 2009-01-27 11:06
Ez a blog a GG közös túráinknak blogja.
Mivel nagyon szeretek túrázni, és társaságban úgy gondolom különösen jó hangulata van ezeknek, így a következőkben szeretnék több ilyet is szervezni.
Ezeknek élménybeszámolóit olvashatjátok itt. ;)
Még múlt hét pénteken mikor megvettem az új kis szappantartót (oregon 300), akkor beszéltük magpettel, hogy ideje lenne elmenni megnézni Mr Zerge Sárkány-törés ládáját.

A hét elején felvetettük a fórumon, majd elkezdett kialakulni a társaság.
Elején bizonytalan volt a menetelünk, hisz esőt, és borús felhőket jósoltak az időjárásjelentők, végül vasárnap reggel elindultunk.

Két autóval mentünk (ezúton is köszönjük grigának és lcsokának a fuvarozást!), majd egyiket Drégelyváron, másikat Honton tettük le.
Miután összeállt a kis csapat, úgy megindultunk várnak felfelé. Pár percnyi kaptató után, már kerültek is le a kabátok.
Mire a várhoz felértünk, már hétágra sütött a nap, egyszóval gyönyörű időnk lett!

Ládafiával és Zsolieval, még felfelé menet másztunk el a ládához. (többiek utána) /GCDREG/
A várban végül jókedvű borozás, eszegetés és poénkodások vették kezdetüket.
Míg nem Brezko felmászott a zászlórúd tartó szerkezetre...

Ekkor jött az ötlet, hogy a múltkori csóványosi kilátós rejtést 'megtorolva', most mi rejtsünk valamit. Így elő is vettem táskámból a már régóta rejtésre váró kulcscsomót, és elrejtettük. [link]

Miután fényképet készítettünk a kilátásról és a csapatról, úgy célbavettük a Sárkány törés ládát.
A láda felé menet kellemesen telt az idő. Gyönyörű szikrázó napsütés, jó hangulatú beszélgetések...

A ládához mindannyian felmásztunk, majd a csúcson levő kockánál logoltunk és újabb agyament fényképeket készítettünk :)

Eredetileg úgy terveztük, hogy ezt követően a Szondy-Csitári láda felé vesszük útunkat, míg nem találtam valamit! Hogy mi is ez, ezt most még nem árulnám el! Viszont annyira megtetszett, hogy gondoltam ezt el kéne rejteni.
Magpet is biztatott, hogy rejtsem el mindenképp.

Így történt meg az, hogy nem a Szondys láda felé
vettük az irányt, hanem kérésemre a Jelenc-hegyet kerestük fel. Ez a rész egy kellemes völgyre nyújt panorámát.
Eredetileg nem terveztem a talált tárgy rögtöni elrejtését. De miután találtam egy pataszerű fadarabot, így rögtön patásállatok ugrottak be róla.
Magpet rögtön tevelábat emlegetett, majd jött az ötlet, hogy ezt pedig nem hagyhatjuk ki! Így esett meg az, hogy a talált tárgyat, a fapatával együtt bemértük, és elrejtettük.
Mindannyiunknak a tevéről pupu jutott eszébe, így ezt a rejtést is az ő tiszteletére tettük meg.
[link]

Bízunk benne, hogy a rejtés, illetve a völgy látványa is elnyeri tetszését! És természetesen szurkolunk a piros egyesért! ;)

Miután leértünk Hontra, úgy betértünk az IBI pizzériába, ahol pizza nem, de üdítő, sör és 'rántott sportszelet' viszont volt. Átmelegedtünk, közben újabb vidám beszélgetések, poénkodások jöttek...

Hazafelé felkerestük még a Szondy-Csitári ládát, majd hazajöttünk.
(Lcsoka+magpet+Dzsozy és Brezko még Kemencére is elugrottak ládázni)

Ezúton is köszönöm grigának a fuvarozást!
A többieknek pedig a jóhangulatú napot, és a kirándulást! Ezt muszáj lesz folytatni ;)

---
2009.01.26.
update: Időközben 'kiosztásra' került a piros egyes hely, amihez ezúton is gratulálok Pupunak!