Project Waypoint - Távolság/irányszög
2009-09-29 | scele | 21 hozzászólás
Frissítve: 2011-12-28 10:25
A GPS eme szolgáltatását/tudását több játéknál és a IV. GPSGames rendezvényen (meg a következőkön is) használnotok kell. Megpróbálok egy kis segítséget írni, hogy zökkenőmentes legyen a használata.

Ezen írás leginkább a verseny miatt készül, így a példát arra írom, de természetesen az ilyen játékoknál is hasznát vehetitek.

A versenyen a GPS-ben csak az első pontot kapjátok meg. Nézzük pl. a 16A nevű waypoint-ot. Megérkeztek a szurkához és találtok rajta egy távolságot és egy irányszöget. Ezzel a két adattal kapjátok meg a 16B pontot.

Hogy is működik ez:

60-as és 76-os és e-trex sorozat esetén:

1. FIND gomb
2. 16A ponton ENTER
3. MENU
4. Tervezett útpont/Project Waypoint ENTER
5. Az ikon melletti automatikus pontnevet ebben az esetben írjátok át 16B-re
A legalsó részben először az irányszöget kell bevinni, majd a távolságot. Kilométerben kell megadni! A menj gombra nyomva már navigál is a 16B-re, de természetesen a térképen és a waypoint-ok között is létrejön az új pont.

Oregon sorozat esetén:

1. Útpont kezelő
2. 16A-ra nyomunk
3. Projekt útvonalpontja
4. Enter Bearing (Célirány megadása), itt az irányszöget kell megadnotok
5. A következő oldalon válasszatok mértékegységet, majd adjátok meg a szurkán lévő távolságadatot (Távolság megadása).
6. A következő oldalon elmentheted a pontot (tárol) vagy szerkesztheted. Célszerű átnevezni 16B-re.
7. Az új waypoint létrejött és látható a térképen és az útpontok között is. Már csak navigálni kell a 16B-re.

Geko sorozat:

1. MENU
2. UTPONTOK
3. Válaszd ki a 16A-t
4. OK
5. KIVETIT
6. Itt add meg a távolságot és az irányszöget és nevezd át az útpont nevét 16B-re
7. Ha az OK-ra nyomsz akkor elmenti az új waypoint-ot, ha a MENJ-re, akkor pedig egyből mutatja is.

Sok sikert!

Új megtalálások

Bejelentkezés