Oregon, Dakota, Montana, GPSMAP 62, GPSMAP 78, Colorado.
Mit tud, mit nem, vegyek-e ilyet, hardware, software, firmware, okos dolgok a készülékkel kapcsolatban.
Mit tud, mit nem, vegyek-e ilyet, hardware, software, firmware, okos dolgok a készülékkel kapcsolatban.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
81 |
82 |
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
106 |
107 |
108 |
109 |
110 |
111 |
112 |
113 |
114 |
115 |
116 |
117 |
118 |
119 |
120 |
121 |
122 |
123 |
124 |
125 |
126 |
127 |
128 |
129 |
130 |
131 |
132 |
133 |
134 |
135 |
136 |
137 |
138 |
139 |
140 |
141 |
142 |
143 |
144 |
hááááááát, pedig olyan magasra nem másztam, hogy tartományon kívülre essek :-)
próbálgatom majd, bár síkvidéken lakom, itt túl nagy mászásokat nem tudok véghezvinni, ahhoz utazni kell...
próbálgatom majd, bár síkvidéken lakom, itt túl nagy mászásokat nem tudok véghezvinni, ahhoz utazni kell...
Előzmény: optikus (#2381)
leiras szerint ennyire:
Accuracy: +-10 ft. (+-3 m)
Resolution: 1 ft. (.3 m)
Range: from -2,000 ft. to 30,000 ft. (from -610 to 9144 m)
mas kerdes hogy mi van ha megsem...
Accuracy: +-10 ft. (+-3 m)
Resolution: 1 ft. (.3 m)
Range: from -2,000 ft. to 30,000 ft. (from -610 to 9144 m)
mas kerdes hogy mi van ha megsem...
Előzmény: tolaci (#2380)
na ez az. közel 100m eltérés... de "hivatalosan" mennyire kellene pontosnak lennie? mert én (bár nem értek hozzá) azt gondoltam, hogy +/- néhány méter.
Előzmény: smilehunter (#2375)
en (sajnos) ilyet nem tapasztaltam. szerencsere mostanaban ritkabban van az hogy 10 percig keresi a jelet (de neha azert elofordul).
Előzmény: Zsolie (#2374)
ha valaki uszni akar vele akkor tegye be vizhatlan zacsiba. kivancsi lennek a szivritmus jelado is vizhatlan e, mert akkor lehetne vele uszas kozben is merni. bar nem tudom az erezekeloje alatt levo vizreteg mennyire zavarna.
Előzmény: fefe1968 (#2373)
tolaci-nak Colorado van, szerintem ott a hátlap levételekor nem fog vákumot érezni, max. fizikai fájdalmat!
Előzmény: skiccpausz (#2376)
Én csap alatt szoktam takarítgatni,a leghatékonyabb:)de bírja a kádat is. addig nincs baj a vízállósággal,míg érzed azt a kis vákuumot,mikor leszeded a hátlapot! (persze miután volt egy kis hőmérséklet csökkenés az előző rázárás óta)
Előzmény: tolaci (#2372)
Csak nekem tünt fel, hogy az Oregon a 3.15-ös szoftverrel gyorsabb lett? Pl: a hosszabb nyomvonalakat gyorsabban rajzolja ki, gyorsabb a térképen a zoomolás. Én 3.10-ről váltottam.
1. Nekem a barometrikus kis magasságban mintha nem lenne annyira pontos, +/-10m, de pl. a Pilis legmagasabb pontján méterre pontos volt a szintkő mellett. Ha tudod a hivatalos magasság adatot, akkor hozzákalibrálhatod manuálisan!
2. Igen, a kütyü vízálló a gyártó szerint :)! Fél órát meríthető 1m mélységig, ha jól emlékszem a hivatalos besorolásra. Gyakorlatban nem próbáltam, panaszt sem nagyon hallottam rá. Egy külföldi oldalon olvastam egy hajós emberkét, akinek beázott és tönkrement, de a tenger csapdosta egész éjszaka neki. Szóval úszni csak finoman vele, de esőben nem lesz baja. A gumitömítés az elemek körül és alul a kártyanyílásnál van.
2. Igen, a kütyü vízálló a gyártó szerint :)! Fél órát meríthető 1m mélységig, ha jól emlékszem a hivatalos besorolásra. Gyakorlatban nem próbáltam, panaszt sem nagyon hallottam rá. Egy külföldi oldalon olvastam egy hajós emberkét, akinek beázott és tönkrement, de a tenger csapdosta egész éjszaka neki. Szóval úszni csak finoman vele, de esőben nem lesz baja. A gumitömítés az elemek körül és alul a kártyanyílásnál van.
Előzmény: tolaci (#2372)
köszi a választ!
1, nekem akkor pont a barometrikus nem stimmelt, kb. 2800m magasan nagyjából 100m-rel kevesebbet mutatott a reálisnál... és csak később leltem rá a műholdaknál mutatott számra. majd még próbálgatom
4, akkor a hézag ellenére vízálló? ezt nem sikerült kihámoznom a válaszodból :-) ha jól láttam gumitömítés csak az elemek körül van.
valaki használta/figyelte a magassági adatokat magasabb hegyekben? tapasztalat?
1, nekem akkor pont a barometrikus nem stimmelt, kb. 2800m magasan nagyjából 100m-rel kevesebbet mutatott a reálisnál... és csak később leltem rá a műholdaknál mutatott számra. majd még próbálgatom
4, akkor a hézag ellenére vízálló? ezt nem sikerült kihámoznom a válaszodból :-) ha jól láttam gumitömítés csak az elemek körül van.
valaki használta/figyelte a magassági adatokat magasabb hegyekben? tapasztalat?
Előzmény: fefe1968 (#2369)
:-)köszi,most már látom,hogy mi van az alagút végén:)
ez az oldal teljesen "kivesézi"az Oregon-témát:-)
köszönjük a lengyeleknek!
ez az oldal teljesen "kivesézi"az Oregon-témát:-)
köszönjük a lengyeleknek!
Előzmény: Csuhás (#2370)
Itt megnézheted mi van a lyuk túloldalán. :-)
[link]
A fórum oldal vége felé van pár fotó a gps belsejéről.
[link]
A fórum oldal vége felé van pár fotó a gps belsejéről.
Moderátor
Előzmény: skiccpausz (#2365)
Nem szájbarágósan, csak úgy röviden:
1. A fedélzeti szg.-nél jelzett magasság az barometrikus adat, a műholdaknál meg a számolt, tehát a műholdak álltal "becsült" magasság van. Utóbbi lényegesen pontatlanabb.
2. Nekem nem sikerült. Alapból ilyen "épphogy" látszik. Nekem sem sikerült meghackelni, ahogy az icon méreteket sem és még sok egyebet.
3. Ezt talán majd más :). 1 éve használom, de mindig rájövök valamire, hogy ez+az inkább legyen így+úgy.
4. Simán van 1mm hézag. Ez ilyen. Az elem és kártyanyílás körüli gumi zár, azonkívül be és kifolyik a víz :), meg ül a por. Persze, hogy egy felületre merőlegesen rácsúsztatott fedél mennyire zár, arra nem esküdnék. A tervezés netovábbja. Bonyolult, nehezen kezelhető, csúnya és nem működik.
1. A fedélzeti szg.-nél jelzett magasság az barometrikus adat, a műholdaknál meg a számolt, tehát a műholdak álltal "becsült" magasság van. Utóbbi lényegesen pontatlanabb.
2. Nekem nem sikerült. Alapból ilyen "épphogy" látszik. Nekem sem sikerült meghackelni, ahogy az icon méreteket sem és még sok egyebet.
3. Ezt talán majd más :). 1 éve használom, de mindig rájövök valamire, hogy ez+az inkább legyen így+úgy.
4. Simán van 1mm hézag. Ez ilyen. Az elem és kártyanyílás körüli gumi zár, azonkívül be és kifolyik a víz :), meg ül a por. Persze, hogy egy felületre merőlegesen rácsúsztatott fedél mennyire zár, arra nem esküdnék. A tervezés netovábbja. Bonyolult, nehezen kezelhető, csúnya és nem működik.
Előzmény: tolaci (#2367)
Az Oregon és Colorado az elemfedél lappancsa alatt tartja a nyomásérzékelőt. Az a kis lyuk, csak a belső nyomás kiegyenlítésére szolgál. A készülék háza vízmentesen zárt (azt is csak egy ideig), de nem légmentesen. Csak óvatosan tisztogatnám (hogy kerül oda piszok?) mert belül egy vízzáró, lélegző réteg van a lyukon.
Előzmény: skiccpausz (#2365)
üdv a Garminos csapatnak!
az elmúlt 1-2 hetet "veletek töltöttem", elolvastam az összes hozzászólást. jegyzetelgettem bőszen, sokat tanultam! pár kérdésem ennek ellenére mégiscsak lesz, remélem olvasás közben nem siklottam át a megoldás felett.
Colorado 300 a gépezet, amivel elégedett is vagyok és picikét csalódott is - ezt adjátok össze :-)
Azt még tudni kell, hogy előtte nem volt más gps-em (meg közöm sem hozzá), és most sem nyomkodom napi rendszerességgel a kütyüt.
1. kérdésem az lenne, hogy Fedélzeti számítógépnél lévő magassági adat és a Műholdak-nál mutatott magassági (?) adat között miért van különbség? (ez a tengerszint feletti magassági kérdés volt nekem nagy csalódás a nyáron a Dolomitokban...)
2. dolog a turistautak színezése. az itt olvasott dolog működik, de nem tökéletes. valaki tudta már jobbá varászolni a dolgot? dupla betűzés (angol-magyar), ill jó lenne kicsit vastagabban, azaz jobban láthatóan a színezés...
3. dolog, hogy valaki le tudná részletesen írni, hogy milyen beállításokkal használja a gépet mondjuk túrázásnál és/vagy autózás közben? (tényleg részletesen: Beállítások - Rendszer - Gps - Normál, Nyelv - Magyar :-)
4. vízbe még nem mertem nagyon belenyomni (és tusolni sem vele), mert van körbe 1mm hézag a kütyün. másnál is? reméltem, hátha "bekopik", de semmi változás. majd csatolhatok fotót róla ha kell...
köszönöm ha reagáltok!
üdv: tolaci
az elmúlt 1-2 hetet "veletek töltöttem", elolvastam az összes hozzászólást. jegyzetelgettem bőszen, sokat tanultam! pár kérdésem ennek ellenére mégiscsak lesz, remélem olvasás közben nem siklottam át a megoldás felett.
Colorado 300 a gépezet, amivel elégedett is vagyok és picikét csalódott is - ezt adjátok össze :-)
Azt még tudni kell, hogy előtte nem volt más gps-em (meg közöm sem hozzá), és most sem nyomkodom napi rendszerességgel a kütyüt.
1. kérdésem az lenne, hogy Fedélzeti számítógépnél lévő magassági adat és a Műholdak-nál mutatott magassági (?) adat között miért van különbség? (ez a tengerszint feletti magassági kérdés volt nekem nagy csalódás a nyáron a Dolomitokban...)
2. dolog a turistautak színezése. az itt olvasott dolog működik, de nem tökéletes. valaki tudta már jobbá varászolni a dolgot? dupla betűzés (angol-magyar), ill jó lenne kicsit vastagabban, azaz jobban láthatóan a színezés...
3. dolog, hogy valaki le tudná részletesen írni, hogy milyen beállításokkal használja a gépet mondjuk túrázásnál és/vagy autózás közben? (tényleg részletesen: Beállítások - Rendszer - Gps - Normál, Nyelv - Magyar :-)
4. vízbe még nem mertem nagyon belenyomni (és tusolni sem vele), mert van körbe 1mm hézag a kütyün. másnál is? reméltem, hátha "bekopik", de semmi változás. majd csatolhatok fotót róla ha kell...
köszönöm ha reagáltok!
üdv: tolaci
Hát barátom te aztán ismered a technikát. Mert tényleg pár perc után "hűűűezmégiscsaktöltő" gondolata támad a vasnak. :)
Köszönöm a hasznos népi bölcsességet!
És, hogy mindenki értse! Az oregon, ha a töltőt pc-nek látja, akkor 1-2 perc elteltével meggondolja magát és aztán rendesen megy!
Köszönöm a hasznos népi bölcsességet!
És, hogy mindenki értse! Az oregon, ha a töltőt pc-nek látja, akkor 1-2 perc elteltével meggondolja magát és aztán rendesen megy!
Előzmény: Sancho (#2360)
Lenne egy kérdésem(hátha vki tudja a választ-mondjuk,aki már szétkapott vasat:):
Az Oregon hátlapja alatt van egy kis lyuk,jobb felül,az elemblokk felett.No az mire szolgál?Barométer légkivezetése?Ha az akkor nem csökken a pontossága,ha beporosodik,eldugul?!
Az Oregon hátlapja alatt van egy kis lyuk,jobb felül,az elemblokk felett.No az mire szolgál?Barométer légkivezetése?Ha az akkor nem csökken a pontossága,ha beporosodik,eldugul?!
A Nüvi 550-ben nincs elektronikus compass, az akkumulátora pedig Garmin. Utóbbi "elvileg" cserélhető, de gondolom aranyárban van és külön tölteni meg nem lehet, magyarul nem lesz mire cserélni :), én nem ajánlanám. Két készülékben gondolkodj szerintem!
Előzmény: Donaldkacsa (#2362)
IconX A410. IGO 8+kessing.
Sajnos csak 3-4 órát megy töltés nélkül, a nüvi550 jobb kessingre.
Sajnos csak 3-4 órát megy töltés nélkül, a nüvi550 jobb kessingre.
Előzmény: Donaldkacsa (#2362)
Sziasztok!
Használ valaki nüvi 550-est? Mik a tapasztalatok róla? Tudtok más kütyüt ami a kocsiban az Igo-t is pótolja és kessingre is jó?
Köszi!
Használ valaki nüvi 550-est? Mik a tapasztalatok róla? Tudtok más kütyüt ami a kocsiban az Igo-t is pótolja és kessingre is jó?
Köszi!
Az idegen tápok esetén a Garmin cuccok akkor hezitálnak, hogy mik, ha határon van a kimeneti ellenállása a töltőnek. Az éppen aktuális indulóáram "dönti el", hogy PC csatlakozásnak vagy tápellátásnak látja a GPS az USB-n jövő delejt. Számos PC csatlakozásnak induló töltő esetén kis várakozás után a Garmin meggondolja magát, és mégis tápnak látja, csak addig általában nem szoktunk várni.
Előzmény: rekasi (#2358)
Pedig van ilyen, nekem van egy Motorola autós töltöm, és a Colorado 300 vagy töltőnek, vagy PC-nek érzékeli, még nem sikerült rá szabályt találnom.
Előzmény: magpet (#2357)
Bekotestol. Olyat viszont meg nem lattam, hogy egy kabel identitast valtson. Szerintem hivj fel a BpTV-n valami emeltdijas halottlatot, hatha neki lesz tippje. :)
Házigazda
Előzmény: H.Gábor (#2356)
Akkora nagy kár nem lenne, mert ugye a golyó-fogó eltört, a kábel nem jó, na a tappancs azért még mükszik. :)
Találtam is itthon egy mini-usb töltőt.
Reggel Balatonra menet töltőnek nézte, este hazafelé pc-nek.
Ez mitől függ?
Találtam is itthon egy mini-usb töltőt.
Reggel Balatonra menet töltőnek nézte, este hazafelé pc-nek.
Ez mitől függ?
Előzmény: magpet (#2355)
Igen, a tiéd még a colorado-s időkből való, pipaforma dugóval. Javaslom, hogy a tartót tartsd meg, és szerezz mellé egy közönséges (akár teszkógazdaságos) szivargyújtó-miniUSB tápmadzagot! Csak a kábel miatt kár lenne új készletet venni, ami egyébként tökugyanaz, csak a madzag más benne.
Házigazda
Előzmény: H.Gábor (#2352)
A Nüvi 205-höz való TMC-s autós adapter azonban jó, igaz, feléd áll az USB pipa, de belemegy, adaptál.
Előzmény: H.Gábor (#2352)
vegyel egy kinait. en sem hasznalom a gyarit, gyakorlitalag az o300-ba se nagyon megy bele mert megakad a 90fokos alakja miatt.
Előzmény: H.Gábor (#2352)
Az Garmin autós szett problámám megoldódott!!! Mén szépen az egész a kukába!!!
Nem jó a kábel az 550-eshez, nem lehet beledugni!
Most sírjak vagy nevessek?
Nem jó a kábel az 550-eshez, nem lehet beledugni!
Most sírjak vagy nevessek?
erdekes nem a te irasodra nyomtam a valaszt mert akkor az meg meg sem jelent, erre a tiedre valaszolt.
Előzmény: fefe1968 (#2348)
nekem is van autos tartom tudom milyen. tobb mint egy eves de nekem meg nem tort le. bar a gomb neha kifordul, meg neha leesik az egesz menet kozben. eleg hitvany. no mindegy, ennek a golyos reszebe beleteszel egy biciklist aminek levagod a hatso reszet es osszecsavarozod kis atmeno sulyesztett feju csavarokkal. nem mondom hogy szepsegdijas, de ha a sporolas es a hasznalhatosag szempont akkor mukodik. en mar par biciklis tartot atfaragtam mert az eredeti kabelszoritos rogzitese nem sokat er.
Előzmény: fefe1968 (#2348)
Én sem találtam anno külön :(. A tapadókorongos rész megvolt már vagy 3 példányban, babzsáktól kezdve a nüviken át mindenhez kaptam és elég kitolás, hogy sok felesleges kacattal együtt meg kellett vennem a tartó részt. Most van 4 tappancsom.
Előzmény: H.Gábor (#2345)
Sajna azon a tarton nincs "golyó fogó".
Az autós tartó 2 részből áll, egyik megy a szélvédőre, másik a kütyüre. A kütyün lévő rész müa füleibe kattan be a tartó másik része. Na ezek a müa fülek fáradtak el. Gondolom made in china.
Az autós tartó 2 részből áll, egyik megy a szélvédőre, másik a kütyüre. A kütyün lévő rész müa füleibe kattan be a tartó másik része. Na ezek a müa fülek fáradtak el. Gondolom made in china.
Előzmény: optikus (#2346)
hat nem hiszem hogy igy kulon sok eladot talalsz. de talan egy biciklis tartobol osszeszkabalhatod, az azert megsem 12e csak 3.
Előzmény: H.Gábor (#2345)
SOS...
Keresek oregon-colorado autós tartónak a készülékre csúsztatható részét. Ha esetleg lenne valakinek ilyen fölösbe. Az enyémnek letört az egyik belső füle ami a golyón tartja a kütyüt, ezért nem tartja, így leesik.
Keresek oregon-colorado autós tartónak a készülékre csúsztatható részét. Ha esetleg lenne valakinek ilyen fölösbe. Az enyémnek letört az egyik belső füle ami a golyón tartja a kütyüt, ezért nem tartja, így leesik.
hat nekem nem olyan perverz mert ugye robogoval v biciklivel nem szokas autopalyazni...
fehervarnal arra jottem ra hogy ott van egy rovid szakasz ami nem fizetos es ezert ratesz de atobbire nem tudom miert ha ugy van beallitva hogy kerulje el.
de nekem a belvarosban is tervez erdekeseket, most a varbol biciklivel obudara is kerul feleslegesen. lehet hogy ott meg minden aron a bicikli uton akar menni, hiaba mondom hogy tavolsagra tervezzen. igaz a gyalogos mod is fura, mert az is a szentendrein menne a helyett hogy elmenne a kis utcakon amik sztem rovidebbek osszesegeben. de ezt ugye nehez igy megitelni mert valahogy ossze kene adogatni, ahhoz meg nincs turelmem.
jo ez a jatek mig ismert helyen van az ember, de kulfoldon vagy videken eleg duhito tud lenni.
fehervarnal arra jottem ra hogy ott van egy rovid szakasz ami nem fizetos es ezert ratesz de atobbire nem tudom miert ha ugy van beallitva hogy kerulje el.
de nekem a belvarosban is tervez erdekeseket, most a varbol biciklivel obudara is kerul feleslegesen. lehet hogy ott meg minden aron a bicikli uton akar menni, hiaba mondom hogy tavolsagra tervezzen. igaz a gyalogos mod is fura, mert az is a szentendrein menne a helyett hogy elmenne a kis utcakon amik sztem rovidebbek osszesegeben. de ezt ugye nehez igy megitelni mert valahogy ossze kene adogatni, ahhoz meg nincs turelmem.
jo ez a jatek mig ismert helyen van az ember, de kulfoldon vagy videken eleg duhito tud lenni.
Előzmény: Sancho (#2343)
Megnéztem, a Siófok-Bp. távon ha minden kizárva, és legrövidebb az út, akkor Fehérvárnál felmegy Érdig még mindig az autópályára, de előtte nem (térkép NG52). Mondjuk, elég perverz tervezés... :-D
Előzmény: Sancho (#2342)
Garmin Orehon 400t beta 3.15: http://www8.garmin.com/support/download_ details.jsp?id=4573
Megnézem azt a rútingot, mit fixeltek rajta.
Megnézem azt a rútingot, mit fixeltek rajta.
Előzmény: Bluedog (#2340)
Fixed issues with routing avoidances
na erre kivancsi vagyok, ma is eleg furakat tervezett. valahogy ha nem siman csak autoskent hasznalom hanem beallitom az uzemmodot meg elkeruleseket akkor osszevissza tervez. egyik pillanatban meg 8 km-et irt ki itt bp belvarosban, aztan masfele mentem (egy utcanyit) erre tervezett egy 15km-est belole. neha baromira nem ertem mit miert es menet kozben nem is nagyon van idom xorakazni vele...
LKS92 meg mi a bubanat?
na erre kivancsi vagyok, ma is eleg furakat tervezett. valahogy ha nem siman csak autoskent hasznalom hanem beallitom az uzemmodot meg elkeruleseket akkor osszevissza tervez. egyik pillanatban meg 8 km-et irt ki itt bp belvarosban, aztan masfele mentem (egy utcanyit) erre tervezett egy 15km-est belole. neha baromira nem ertem mit miert es menet kozben nem is nagyon van idom xorakazni vele...
LKS92 meg mi a bubanat?
Előzmény: Bluedog (#2340)
Oregon 300 software version 3.15 Beta
http://www8.garmin.com/support/download_ details.jsp?id=4571
Changes made from version 3.13 to 3.15:
Added LKS92 map datum
Fixed potential shutdown with custom POIs with custom symbols
Fixed issues with routing avoidances
http://www8.garmin.com/support/download_ details.jsp?id=4571
Changes made from version 3.13 to 3.15:
Added LKS92 map datum
Fixed potential shutdown with custom POIs with custom symbols
Fixed issues with routing avoidances
ez ok nem is varom hogy mindent tudjon (persze tudhatna mert benne vannak a kepessegek, plane ha az csak szoftver kerdese).
de az egy agyrem hogy ha tobb keszuleket veszek akkor mindhez vegyem meg a terkepeket arany aron. amugy is annyi vackot cipelek magammal, felesleges lenne meg egyet.
de az egy agyrem hogy ha tobb keszuleket veszek akkor mindhez vegyem meg a terkepeket arany aron. amugy is annyi vackot cipelek magammal, felesleges lenne meg egyet.
Előzmény: scele (#2338)
Pontosan. Tehát az oregon megvásárlásával nem kapsz egy kilóméteróráspulzusmérősgps-t.
A pulzusmérés csak egy extra. Az igazán erre való masina az edge.
Abban ráadásul edzőpartner is van.
A pulzusmérés csak egy extra. Az igazán erre való masina az edge.
Abban ráadásul edzőpartner is van.
Előzmény: optikus (#2337)
akkor ha jol ertem, benne van mint adat csak kinyerni lehet trukkosen. ez is valami. koszi.
Előzmény: scele (#2336)
A "másik" oldalon jekaeff gyártott egy szoftvert a dologhoz.
- GPX2HRM : GPX formátumú track-ből Polar HRM formátumú kimenetet gyárt, így az elemezhető a Polar Precision Performance szoftverben (Polar pulzusmérő computerekhez készült szoftver). Pulzusmérős Garmin Oregon CURRENT.GPX fájlból pulzusadatokat tartalmazó Polar HRM formátumot gyárt, "hagyományos" GPX fájlokból csak sebesség és magasságinformációk kerülnek a HRM fájlba. A PPP szoftverben a konvertált fájl megnyitása után "Select Entire Exercise" parancs kiadása is szükséges (majd egy mentési parancs, hogy a HRM fájlt legközelebb megnyitva legközelebb is a teljes információtartalmat kapjuk).
[link]
- GPX2HRM : GPX formátumú track-ből Polar HRM formátumú kimenetet gyárt, így az elemezhető a Polar Precision Performance szoftverben (Polar pulzusmérő computerekhez készült szoftver). Pulzusmérős Garmin Oregon CURRENT.GPX fájlból pulzusadatokat tartalmazó Polar HRM formátumot gyárt, "hagyományos" GPX fájlokból csak sebesség és magasságinformációk kerülnek a HRM fájlba. A PPP szoftverben a konvertált fájl megnyitása után "Select Entire Exercise" parancs kiadása is szükséges (majd egy mentési parancs, hogy a HRM fájlt legközelebb megnyitva legközelebb is a teljes információtartalmat kapjuk).
[link]
Előzmény: optikus (#2334)
Egy ügyes mobilkereskedő tudja, hogy a kiegészítőkön, és nem készülékeken lehet behozni a hasznot. ;)Idézet
amugy sztem nem adja olcsobban mert pl a (garmin) kiegeszitok dragabbak a speedben. pl biciklis tarto speedben mar 4156 ft(!!!) a navigateban 2900. azert az is durva hogy ez az egy szem kis xar muanyag darabon mi kerul 4e ft-ba? meg a 3e is bazi sok.
Előzmény: optikus (#2330)
sztetek a pulzusmerot es a pedalfordulat merot van mod valahogy naplozni? hasonloan mint a tracket (v netan abba beleteszi automatan?). de mar az is valami lenne ha mutatna a maxot ezekbol az adatokbol (kb mint a sebesseg max).
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
81 |
82 |
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
106 |
107 |
108 |
109 |
110 |
111 |
112 |
113 |
114 |
115 |
116 |
117 |
118 |
119 |
120 |
121 |
122 |
123 |
124 |
125 |
126 |
127 |
128 |
129 |
130 |
131 |
132 |
133 |
134 |
135 |
136 |
137 |
138 |
139 |
140 |
141 |
142 |
143 |
144 |