Oregon, Dakota, Montana, GPSMAP 62, GPSMAP 78, Colorado.
Mit tud, mit nem, vegyek-e ilyet, hardware, software, firmware, okos dolgok a készülékkel kapcsolatban.
Mit tud, mit nem, vegyek-e ilyet, hardware, software, firmware, okos dolgok a készülékkel kapcsolatban.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
81 |
82 |
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
106 |
107 |
108 |
109 |
110 |
111 |
112 |
113 |
114 |
115 |
116 |
117 |
118 |
119 |
120 |
121 |
122 |
123 |
124 |
125 |
126 |
127 |
128 |
129 |
130 |
131 |
132 |
133 |
134 |
135 |
136 |
137 |
138 |
139 |
140 |
141 |
142 |
143 |
144 |
Megnéznél esetleg ezekből is egy párat? gc500 gcanga gcbell gckokk gcnada gcobrk gccsho gccshy gccsok gccsvb gcsmku gcszlp
Nálam egyik sem megy, függetlenül a státuszától. Ja és 550 fw3.1
Nálam egyik sem megy, függetlenül a státuszától. Ja és 550 fw3.1
Előzmény: magpet (#3669)
Ja, és a ggpx is normálisnak tűnik szemre, de hát az előző hozzászólás alapján ez nem meglepő. :)
Házigazda
Előzmény: magpet (#3669)
Názem a cuccot. A telefonban említett példacsésze (GCSZUK) nálam hibátlanul megjelenik. Akár megtalált,akár nem talált ládaként tolom fel, illetve akár logokkal, akár azok nélkül.
(Oregon550, 3.10)
Mit nézek rosszul?
(Oregon550, 3.10)
Mit nézek rosszul?
Házigazda
Előzmény: Csuhás (#3668)
Na, igen, az oda is van írva.
De, hogyan müxik?
Bekapcsoltam, egy vonal amin % van elkezd töltődni, és akkor mi van.
Nem csinált semmit, csak kiírja, hogy mentés.
Szóval egy kicsit magas, mert nincs róla semmi leírás és a google-ba sem találtam róla semmit.
????
De, hogyan müxik?
Bekapcsoltam, egy vonal amin % van elkezd töltődni, és akkor mi van.
Nem csinált semmit, csak kiírja, hogy mentés.
Szóval egy kicsit magas, mert nincs róla semmi leírás és a google-ba sem találtam róla semmit.
????
Előzmény: camenzind (#3663)
Az utolsó métereken, ahol már úgyis off-road és bokorbújkálás van, ott már átkapcsolok én is légvonalra. Sőt valójában nem is, hanem maradok keresőképen, ott is húz egy egyenest a célig és nem lépek "ugrás a célra" menübe.
Előzmény: R.Guszty (#3658)
Persze korrekt a tervezés, csak időnként "levágok" 1-2 kanyart. Főleg a hátralévő távolság funkciót használom ilyenkor.
Előzmény: fefe1968 (#3657)
Én is a tervezős tuhu-t használom. Ha tudnám, hogy hogyan kell "a"-ból "b" helyre menni, akkor nyílván nem kellene GPS alapú térkép :), viszont mivel nem tudom hogy jussak el oda, így rátervezek! Célbevezet korrektül.
Előzmény: R.Guszty (#3656)
Én rendszeresen szoktam terveztetni a tuhu alapján gyalogosan is. Maximum felülbírálom :-)
Előzmény: Csuhás (#3655)
Nos én gyalog légvonalban szoktam navigálni. Az hogy gyalogos vagy kerékpáros módban jól tudjon tervezni ahhoz megfelelő térkép kellene. Azaz ismernie kéne a gyalogos felüljárókat, parkokat, lépcsőket, de akár a zebrákat is. Nos ilyen térképet hazánkról biztosan nem csináltak még. Magam még a tuhu térképén se nézegettem a tervezést, bár talán ott volna értelme a turista utakon való tervezésnek.
Személy szerint jobban zavar ha egy Bp-Siófok tervezést kérek autópálya tiltással, akkor simán felvisz a pályára egészen Fehérvárig. No ez nagyobb hiba!
Személy szerint jobban zavar ha egy Bp-Siófok tervezést kérek autópálya tiltással, akkor simán felvisz a pályára egészen Fehérvárig. No ez nagyobb hiba!
Moderátor
Előzmény: kletyo (#3654)
Hát, minden esetre érdekes, hisz ezt a készüléket pont gyaloglásra tervezték, ha jól tudom.
Ettől eltekintve, nagyon meg vagyok elégedve vele.
Ettől eltekintve, nagyon meg vagyok elégedve vele.
Előzmény: Csuhás (#3653)
Nem állítható az újratervezés érzékenysége. Nagyjából akkor tervez új utat ha a pozíció az útra illesztve már a szomszédos utcába mutat néhány másodperce. Ezt autós tempóval hamar eléred, gyalog több időt igényel. ( Kár hogy ez nem módosítható a garminnál, más navigációs programok szokták ezt tudni )
Moderátor
Előzmény: kletyo (#3652)
Most próbáltam utat tervezni autó/motor módba a NG 5.3 NT-vel.
Gyalog indultam neki, de mikor letértem a megadott útról, nem tervezett új utat.
Mikor autóval megyek, szinte rögtön újratervez.
Tehát, ha mondjuk autóval mész valahova és valami miatt lépésbe kell haladnod, mert pont elterelik a forgalmat a kütyü nem tervez új utat.
Lehet, hogy valamit be kéne állítani a készüléken?
Gyalog indultam neki, de mikor letértem a megadott útról, nem tervezett új utat.
Mikor autóval megyek, szinte rögtön újratervez.
Tehát, ha mondjuk autóval mész valahova és valami miatt lépésbe kell haladnod, mert pont elterelik a forgalmat a kütyü nem tervez új utat.
Lehet, hogy valamit be kéne állítani a készüléken?
Előzmény: TRider (#3650)
Odát a kütyük fórumban előkerült egy gpx hiba, ami miatt nem jelennek meg egyes ládák ( és játékok ) a gpsen. Aki szereti a rejtvényeket, segítsen már kitalálni mi akasztja ki az oregonokat!
Moderátor
A gyalogos tervezés/újratervezés nálam sem ment tökéletesen (O550), de azt hiszem ez nem a készülék, hanem inkább a térkép hibája.
Én Openmaps SK térképen próbáltam gyalogosan terveztetni, főként azért, hogy megtudjam, mennyi van még hátra a tervezett útvonalból. Ilyenkor ha letértem a tervezett útról, akkor onnantól az eredeti útvonal mellett egy légvonalbeli egyenessel is összekötötte a pozíciómat a céllal, illetve a hátralévő távolság a cél felé közeledve folyamatosan emelkedett (??). De itthon az NG térképen is csinált furcsa dolgokat gyalogos módban, bár hozzáteszem, ezek még egy korábbi firmware idején történtek.
Én Openmaps SK térképen próbáltam gyalogosan terveztetni, főként azért, hogy megtudjam, mennyi van még hátra a tervezett útvonalból. Ilyenkor ha letértem a tervezett útról, akkor onnantól az eredeti útvonal mellett egy légvonalbeli egyenessel is összekötötte a pozíciómat a céllal, illetve a hátralévő távolság a cél felé közeledve folyamatosan emelkedett (??). De itthon az NG térképen is csinált furcsa dolgokat gyalogos módban, bár hozzáteszem, ezek még egy korábbi firmware idején történtek.
Előzmény: kletyo (#3645)
én O550-re próbáltam felrakni az összeset, az kb 4000 láda, ugye 5000 a limit. A fájlméret kb 25M, de már találtam olyan ládát ami a masinán hiányzik, annak ellenére hogy a gpx-ben benne van.
kérdésre válaszolva: nem tudom hogyan lehetne egyszerűen ellenőrizni...
kérdésre válaszolva: nem tudom hogyan lehetne egyszerűen ellenőrizni...
Előzmény: Csuhás (#3648)
Tudtok-e valamilyen egyszerű módot hogy ellenőrizni lehessen hogy az oregon megjelenít-e minden feltöltött geoládát? Elvileg van egy definiált limit O300-on az a 2000 láda. De van egy bizonytalan kb 10Mb limit a gpx fileok összes hosszára. Úgy érzem ebbe a korlátba futottam bele. De még kísérletezgetem. De egy biztos rettentően idegesítő ha a terepen veszi az ember észre, hogy a aznapra tervezett játékok egy része nem látszik a gps-en.
A kutyafáját már hogy ennyi minden nem működik egy elvileg csúcskategóriás gps-en!
A kutyafáját már hogy ennyi minden nem működik egy elvileg csúcskategóriás gps-en!
Moderátor
1: Azt hiszem igen. Hiszen a térkép nem tartalmaz információt a gyalog járható utakról. ( Azaz feltételezi hogy ha letértél az útról akkor egy átjáróban vagy, vagy egy parkon vágsz át. ( De ez csak tipp, mert még soha nem jutott eszembe gyalogos módban tervezni )
2: Magam inkább a normált használom ( a waas sajna egybként sem működik orgonon ) De nincs egyértelmű válasz, mert nehéz megmondani hogy javít-e a pontosságon. Egyértelműbb volna a helyzet ha volna referencia állomás legalább a szomszédos országokban.
3: Ha a koordináta formátumra gondolsz akkor ddd mm,mmm És WGS84 dátum
4: Mágnesest válaszd.
2: Magam inkább a normált használom ( a waas sajna egybként sem működik orgonon ) De nincs egyértelmű válasz, mert nehéz megmondani hogy javít-e a pontosságon. Egyértelműbb volna a helyzet ha volna referencia állomás legalább a szomszédos országokban.
3: Ha a koordináta formátumra gondolsz akkor ddd mm,mmm És WGS84 dátum
4: Mágnesest válaszd.
Moderátor
Előzmény: kletyo (#3645)
Sziasztok.
A napokban megjött az Oregon 450-es em.
Minden telepítés zökkenőmentesen ment, köszönet érte magpet-nek, aki korrekt módon elmagyarázott mindent.
Igaz sok minden még nem világos, de ha megtűrtök itt a fórumban az unalmas kérdéseimmel együtt, talán kivilágosodik.:)
Első észrevételem, hogy ha gyalogosan tervezek utat és letérek az útról, nem tervez új utat a célig, holott ha az autós/motoros eszközt használom egyből újratervezi az utat.
Ez természetes?
Más:
Beállítások:
GPS mód: normál vagy WAAS-t érdemes beállítani.
Helyformátum: Itt melyiket mert ez kicsit magas nekem.
Irány, Észak beállítás: Igaz, Mágneses, Térképhálózat?
Hirtelen most csak ennyivel fárasztalak benneteket, de még biztos lesz kérdésem.
Köszi szépen
A napokban megjött az Oregon 450-es em.
Minden telepítés zökkenőmentesen ment, köszönet érte magpet-nek, aki korrekt módon elmagyarázott mindent.
Igaz sok minden még nem világos, de ha megtűrtök itt a fórumban az unalmas kérdéseimmel együtt, talán kivilágosodik.:)
Első észrevételem, hogy ha gyalogosan tervezek utat és letérek az útról, nem tervez új utat a célig, holott ha az autós/motoros eszközt használom egyből újratervezi az utat.
Ez természetes?
Más:
Beállítások:
GPS mód: normál vagy WAAS-t érdemes beállítani.
Helyformátum: Itt melyiket mert ez kicsit magas nekem.
Irány, Észak beállítás: Igaz, Mágneses, Térképhálózat?
Hirtelen most csak ennyivel fárasztalak benneteket, de még biztos lesz kérdésem.
Köszi szépen
ha van friss firmware-ed akkor nevezd át a tuhu feltöltése után a gmapsupp.img nevű fájlt az sd:\Garmin könyvtárban pl tuhu.img-re, majd utána töltsd fel az omp-t
vagy mapsourceban jelöld ki mindkettőt, és egyben töltsd fel. Ez akkor is működik ha nincs friss firmware.
vagy mapsourceban jelöld ki mindkettőt, és egyben töltsd fel. Ez akkor is működik ha nincs friss firmware.
Előzmény: progbalu (#3642)
Sziasztok!
Oregon 200-am van! 2 gb sd-vel!
Rajta van a tuhu, a legrészletesebb!
Fel szeretném még tölteni a LayeredOMP3D fóliás térképet is, de a Mapsource mindig felülírja a készüléken lévőt!
Hogy tudom feltenni mindkettőt?
Előre is köszi!
Oregon 200-am van! 2 gb sd-vel!
Rajta van a tuhu, a legrészletesebb!
Fel szeretném még tölteni a LayeredOMP3D fóliás térképet is, de a Mapsource mindig felülírja a készüléken lévőt!
Hogy tudom feltenni mindkettőt?
Előre is köszi!
ide ugyan off, de erről ez jutott a fejembe: :-)))
Amikor Bill Gates piacra dobta a Win '98-at, a következőket jelentette ki egy sajtótájékoztatón:
"Ha a General Motors is úgy fejlesztette volna a technológiáját, mint a számítógépipar, akkor ma 25 dolláros autókkal járnánk, és 1000 mérföldenként tankolnánk egy gallon benzint."
A fentiekre maga Mr. Welch, a GM csúcsmenedzsere válaszolt fizetett hirdetés formájában:
"Ha a GM a Microsoft technológiáját használta volna autói fejlesztése során, akkor azok a következő tulajdonságokkal rendelkeznének:
1. Az Ön autója ismeretlen okokból naponta kétszer leáll.
2. Az útburkolati jelek újrafestése esetén Önnek új autót kell vásárolnia.
3. Az autó rendszeresen lehajt az autópályáról. Ez egyszerűen megoldható probléma: le kell állni, újraindítani és továbbmenni.
4. Balkanyart az autó nem hajlandó végrehajtani és a leállításra sem reagál. Ilyenkor a motort újra kell installálni.
5. Car98 esetén az autóban kizárólag egy ember ülhet, CarNT esetén viszont minden ülés extrának számit, és külön meg kell fizetni.
6. A Macintosh olyan autókat állít elő, amelyek napenergiával működnek, sohasem romlanak el. De ezek csak az utak 5 %-át használhatják.
7. Az autója minden külső ok nélkül kizárja Önt. Csak egy különleges trükk segítségével lehet újra hozzáférni az autóhoz: egyszerre kell fordítani az indítókulcsot, fogni az antennát, húzni a kilincset és megnyalni a rendszámtáblát.
8. Az autó megvétele esetén Ön köteles egy GM által forgalmazott Delux térképcsomagot is megvásárolni. Ha ennek a feltételnek nem tesz eleget, akkor az autója 50 %-kal lassabban megy.
9. Az olajszint-ellenőrző, a vízhőmérséklet mutató és töltésellenőrző műszerek helyett csak egy 'Általános autóhiba' jelzőlámpa van beépítve.
10. A légzsák rendszer kioldás előtt megkérdezi: "Biztos benne?"
11. A motor leállítása kizárólag a 'Start' gombbal lehetséges."
- Miért megbízhatóbb a Linux, mint a Windows?
- Mert befagyott ablakot már mindannyian láttunk, de megfagyott pingvint.....
;-) :-))
Amikor Bill Gates piacra dobta a Win '98-at, a következőket jelentette ki egy sajtótájékoztatón:
"Ha a General Motors is úgy fejlesztette volna a technológiáját, mint a számítógépipar, akkor ma 25 dolláros autókkal járnánk, és 1000 mérföldenként tankolnánk egy gallon benzint."
A fentiekre maga Mr. Welch, a GM csúcsmenedzsere válaszolt fizetett hirdetés formájában:
"Ha a GM a Microsoft technológiáját használta volna autói fejlesztése során, akkor azok a következő tulajdonságokkal rendelkeznének:
1. Az Ön autója ismeretlen okokból naponta kétszer leáll.
2. Az útburkolati jelek újrafestése esetén Önnek új autót kell vásárolnia.
3. Az autó rendszeresen lehajt az autópályáról. Ez egyszerűen megoldható probléma: le kell állni, újraindítani és továbbmenni.
4. Balkanyart az autó nem hajlandó végrehajtani és a leállításra sem reagál. Ilyenkor a motort újra kell installálni.
5. Car98 esetén az autóban kizárólag egy ember ülhet, CarNT esetén viszont minden ülés extrának számit, és külön meg kell fizetni.
6. A Macintosh olyan autókat állít elő, amelyek napenergiával működnek, sohasem romlanak el. De ezek csak az utak 5 %-át használhatják.
7. Az autója minden külső ok nélkül kizárja Önt. Csak egy különleges trükk segítségével lehet újra hozzáférni az autóhoz: egyszerre kell fordítani az indítókulcsot, fogni az antennát, húzni a kilincset és megnyalni a rendszámtáblát.
8. Az autó megvétele esetén Ön köteles egy GM által forgalmazott Delux térképcsomagot is megvásárolni. Ha ennek a feltételnek nem tesz eleget, akkor az autója 50 %-kal lassabban megy.
9. Az olajszint-ellenőrző, a vízhőmérséklet mutató és töltésellenőrző műszerek helyett csak egy 'Általános autóhiba' jelzőlámpa van beépítve.
10. A légzsák rendszer kioldás előtt megkérdezi: "Biztos benne?"
11. A motor leállítása kizárólag a 'Start' gombbal lehetséges."
- Miért megbízhatóbb a Linux, mint a Windows?
- Mert befagyott ablakot már mindannyian láttunk, de megfagyott pingvint.....
;-) :-))
Előzmény: Bacu (#3639)
Mi is hosszabb könyörgés után kaptunk gépeket...
Csak kár, hogy 5 hónap után most kék halálos az enyém...
Amúgy sajnos ez tényleg bosszantó, hogy sok helyen nem ismerik fel a problémát. Pedig ha jó gépekkel dolgozik az ember, akkor az tényleg sokat könnyít a munkáján.
A mostani gépem amúgy nem rossz, mert pl nem akad ki a 30.000 soros excelektől...
Szerencsére mi üzemeltetjük a rendszer, illetve annak dolgait, így mi első körben kapunk mindig a jóból... :) csak azokat sajnálom, akik pl szintén dolgoznának a rendszerrel, csak a vacak gép miatt szívnak.
Kár, hogy nem ismerik fel még sokan a vezetők közül, hogy az informatikai fejlesztésekbe beleölt pénz az nem feleslegesen kidobott pénz.
Csak kár, hogy 5 hónap után most kék halálos az enyém...
Amúgy sajnos ez tényleg bosszantó, hogy sok helyen nem ismerik fel a problémát. Pedig ha jó gépekkel dolgozik az ember, akkor az tényleg sokat könnyít a munkáján.
A mostani gépem amúgy nem rossz, mert pl nem akad ki a 30.000 soros excelektől...
Szerencsére mi üzemeltetjük a rendszer, illetve annak dolgait, így mi első körben kapunk mindig a jóból... :) csak azokat sajnálom, akik pl szintén dolgoznának a rendszerrel, csak a vacak gép miatt szívnak.
Kár, hogy nem ismerik fel még sokan a vezetők közül, hogy az informatikai fejlesztésekbe beleölt pénz az nem feleslegesen kidobott pénz.
Előzmény: mudman (#3638)
Hasonló a helyzet nálunk is. A benti nótáskönyvek ötévesek, olyan lassúak, hogy elsírod magad, de ez van. Bent ötven kép átméretezése, megvágása stb. nagyjából egy óra, itthon megvan hét perc alatt.
Kár, hogy az okos munkaadónk nem végez el egy olyan egyszerű számolást, hogy az órabéremet felszorozza a felesleges, k*ott vindóz zseblámpa/homokóra nézegetés idejével. Valami nagyon durva gépet lehetne venni a végeredményből...
Kár, hogy az okos munkaadónk nem végez el egy olyan egyszerű számolást, hogy az órabéremet felszorozza a felesleges, k*ott vindóz zseblámpa/homokóra nézegetés idejével. Valami nagyon durva gépet lehetne venni a végeredményből...
Előzmény: Bacu (#3637)
Az én benti 230 ropis gépem (csak maga a gép) 5 hónap után péntek délután megadta magát. Bekapcsolás után elindul a windows, aztán kék halál és újraindul...
Azon gondolkoztam, hogy vigyek hétfőn notebookot vagy se.
Ha nem viszek: lehet azt mondják menjek haza és otthonról toljam.
Ez lenne a legkirályabb verzió :)
Rosszabb esetben valami pótgépet adnak, és szívhatok vele.
Ha viszek: akkor nyomhatom arról, nincs hazajövet :)
Szerencsére banki terminált is futtatok a gépemről, így turbóba fogják javítani ha kaka. Addig ugyanis nem fognak a hallgatók beutalgatni... :)
Jah, a notebook az saját, tehát én vettem, és nem az egyetem.
Szóval csak a jófejségemből vinném, ha viszem.
A másik munkahelyre viszont távolról dolgozom, így velük nem tolnék ki viszont...
3. verzió: kocsiba hagyom a laptopot, és miután nem engednek haza, berántom mint jollyjokert, hogy ne kelljen valami vacakkal szívnom :)
Azon gondolkoztam, hogy vigyek hétfőn notebookot vagy se.
Ha nem viszek: lehet azt mondják menjek haza és otthonról toljam.
Ez lenne a legkirályabb verzió :)
Rosszabb esetben valami pótgépet adnak, és szívhatok vele.
Ha viszek: akkor nyomhatom arról, nincs hazajövet :)
Szerencsére banki terminált is futtatok a gépemről, így turbóba fogják javítani ha kaka. Addig ugyanis nem fognak a hallgatók beutalgatni... :)
Jah, a notebook az saját, tehát én vettem, és nem az egyetem.
Szóval csak a jófejségemből vinném, ha viszem.
A másik munkahelyre viszont távolról dolgozom, így velük nem tolnék ki viszont...
3. verzió: kocsiba hagyom a laptopot, és miután nem engednek haza, berántom mint jollyjokert, hogy ne kelljen valami vacakkal szívnom :)
Előzmény: mudman (#3636)
Örülj, hogy csak zümmög. Az én elátkozott Samsung monitorom úgy zúg, hogy elnyomja a pc hangját is.
Előzmény: skiccpausz (#3635)
Amikor a világítás működik, akkor egy magas monoton hang is társul, az amúgy "alaphang" mellé:) Ha kikapcsolom a csipogót, akkor is megy, tehát ettől független...
Előzmény: Csuhás (#3634)
Nincs nálad?!!!
Az enyémet meghallgatva átlag irodai zajban nem hallatszik semmi.
Hangot talán a csipogóra kijutó zavar okozhat, vagy esetleg dcdc konverter tekercse, ha van egyáltalán benne ilyen. Esetleg nézd meg, hogy függ-e a zaj attól, hogy hol jársz a menüben, vagy a fényerőtől, illetve az akku állapotától.
Az enyémet meghallgatva átlag irodai zajban nem hallatszik semmi.
Hangot talán a csipogóra kijutó zavar okozhat, vagy esetleg dcdc konverter tekercse, ha van egyáltalán benne ilyen. Esetleg nézd meg, hogy függ-e a zaj attól, hogy hol jársz a menüben, vagy a fényerőtől, illetve az akku állapotától.
Moderátor
Előzmény: scele (#3633)
Eddig nem tapasztaltam ilyesmit, de ha hazamegyek akkor megfülelem a ketyerét. :-)
Előzmény: skiccpausz (#3631)
PC-nél ilyenkor szokták azt mondani, hogy kezd csapágyas lenni a ventilátor. :D
Előzmény: skiccpausz (#3631)
A napokban figyeltem fel egy furcsa jelenségre...az Oregon 300-om működése nem teljesen hangtalan, ugyanis van egy nagyon halk "zümmögése"! Kérdezem Tőletek, Nektek is "zümmög", vagy csak az enyém kattant be?:D
Mitől lehet ez a hang?
(Biztos egy méhecske szállta meg:D)
Mitől lehet ez a hang?
(Biztos egy méhecske szállta meg:D)
Bocsi a SANGEAN-tól, nem ismerem a márkát, valóban dzsunkaterméknek gondoltam a neve alapján. :o)
Előzmény: Bandy (#3629)
A név kötelez...
Azért a Sangean, bár a névből úgy tűnhet, nem kimondottan dzsunka márka. Legalább is múltja van. Nem a legolcsóbb világvevő rádiókat árulnak, nekem 1986-ban komoly pénzért volt egy nagyon igényes kb. 11 sávos darabom. A katonaságnál ezen tudtam többek között, a "Szabad Európát" hallgatni :-))
Azért a Sangean, bár a névből úgy tűnhet, nem kimondottan dzsunka márka. Legalább is múltja van. Nem a legolcsóbb világvevő rádiókat árulnak, nekem 1986-ban komoly pénzért volt egy nagyon igényes kb. 11 sávos darabom. A katonaságnál ezen tudtam többek között, a "Szabad Európát" hallgatni :-))
Előzmény: Csigabiga (#3628)
Viszont, ha egy 1.0 usernél felrobban az elem (amit az akku-állásban hagyott kapcsoló miatt tölt a cucc), akkor jól beperelhetné a Garmint.
Ellenben a SANGEAN megengedheti ezt magának, mert mire megtörténik ilyen eset, addigra rég mást gyártanak azon a dzsunkán, ahol a SANGEAN-t összekalapálták.
Arról nem is beszélve, hogy ha van töltő funkciója a kütyünek, ahhoz illene egy normális elektronikát is csinálni, ami a Garmin esetében + költség lenne, a SANGEAN pedig szarik a normális elektronikára. Megküldi az elemeket (jó esetben az akkukat) x feszültséggel, aztán nyomja beléjük a szuflát akkor is, ha már az orrukon folyik ki az elektron...
Ellenben a SANGEAN megengedheti ezt magának, mert mire megtörténik ilyen eset, addigra rég mást gyártanak azon a dzsunkán, ahol a SANGEAN-t összekalapálták.
Arról nem is beszélve, hogy ha van töltő funkciója a kütyünek, ahhoz illene egy normális elektronikát is csinálni, ami a Garmin esetében + költség lenne, a SANGEAN pedig szarik a normális elektronikára. Megküldi az elemeket (jó esetben az akkukat) x feszültséggel, aztán nyomja beléjük a szuflát akkor is, ha már az orrukon folyik ki az elektron...
Előzmény: SirBrian (#3627)
Igen. ( De gondolom tudod, hogy csak működik róla a készülék, de az akkut nem tölti. Így védekeznek, hogy a lüke userek ne akarjanak alkáli elemeket tölteni )
Szerintem inkább a gyártó a lüke. Vettem egy egyszerű SANGEAN rádiót, és mit találok az elemek mellett? Egy pici kapcsolót: Tölthető-NEM tölthető állással. Olyan nagy pénz lenne egy ilyet beletervezni az oregonba?
Szerintem inkább a gyártó a lüke. Vettem egy egyszerű SANGEAN rádiót, és mit találok az elemek mellett? Egy pici kapcsolót: Tölthető-NEM tölthető állással. Olyan nagy pénz lenne egy ilyet beletervezni az oregonba?
Előzmény: Csuhás (#3609)
Valóban nem így kéne működni. Volt hogy le akart zavarni az autópályáról mondván baleset van. Nem nagyon törődtem vele mondván megnézem mennyire mond igazat. Hát még nyomát se láttam a jelzett szakaszon balesetnek. Nem teljesen tiszta ez nekem, mikor mit mond, bár lehet eben az esetben telefonon bemondták, hogy baleset meg torlódás csak azt nem mondták meg, hogy már megszűnt.
Előzmény: kl (#3624)
Nekem az tetszett a legjobban, mikor az M3-as kivezetőre igyekeztem és a Városliget levolt zárva rendezvény miatt. Az út közepén ugrálóvár és embertömeg. A kütyü meg simán arra tervezett TMC mellett! Ilyen dolgot szerintem hetekkel előbb bejelentenek, miért nem rakják fel a TMC infóba!?
Előzmény: kl (#3624)
Nekem a N550 is ezt csinálja. Ahogy nő a dugó, úgy növeli a várható érkezésig az időt. A múltkor lefordultam az általa adott útról, újratervezett és 10 percel hamarabbi érkezést adott meg.
2008-ban Berlinben meg a 765 simán új útra tervezett....
Más. Ma meg a városban a Keletitől a hídig pirosat jelölt, aztán alig kellett megállni.
Nem így kellene működni a TMC-nek. Szerintem.
2008-ban Berlinben meg a 765 simán új útra tervezett....
Más. Ma meg a városban a Keletitől a hídig pirosat jelölt, aztán alig kellett megállni.
Nem így kellene működni a TMC-nek. Szerintem.
Előzmény: Togo (#3621)
a videót pont elrontották az adac oldalon, valami ablakmosó teszt van helyette...
de van abban valami amit mondasz, lehet hogy maradok a tapadókorongosnál.
de van abban valami amit mondasz, lehet hogy maradok a tapadókorongosnál.
Előzmény: Andreas (#3622)
A babzsáknál mindenképpen biztonságosabb, de ütközésnél egy ilyen fél méter hosszú alumínium rúd 300-400 grammos súllyal a végén.. hát inkább nem próbálnám ki az oldal irányú ütközést.
A cuppantósok jobban viselik az ütközést. A rajtuk levő univerzális racsnis tartók engedik el a készüléket inkább, ha tiszta a szélvédő a tapadókorong megtartja a tartót:
[link]
Ezek a RAM mount tartók jobbnak tűnnek mint az univerzálisok, gondolom ütközésre is gondoltak.
A cuppantósok jobban viselik az ütközést. A rajtuk levő univerzális racsnis tartók engedik el a készüléket inkább, ha tiszta a szélvédő a tapadókorong megtartja a tartót:
[link]
Ezek a RAM mount tartók jobbnak tűnnek mint az univerzálisok, gondolom ütközésre is gondoltak.
Előzmény: camenzind (#3607)
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
81 |
82 |
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
106 |
107 |
108 |
109 |
110 |
111 |
112 |
113 |
114 |
115 |
116 |
117 |
118 |
119 |
120 |
121 |
122 |
123 |
124 |
125 |
126 |
127 |
128 |
129 |
130 |
131 |
132 |
133 |
134 |
135 |
136 |
137 |
138 |
139 |
140 |
141 |
142 |
143 |
144 |