Oregon, Dakota, Montana, GPSMAP 62, GPSMAP 78, Colorado.
Mit tud, mit nem, vegyek-e ilyet, hardware, software, firmware, okos dolgok a készülékkel kapcsolatban.
Mit tud, mit nem, vegyek-e ilyet, hardware, software, firmware, okos dolgok a készülékkel kapcsolatban.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
81 |
82 |
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
106 |
107 |
108 |
109 |
110 |
111 |
112 |
113 |
114 |
115 |
116 |
117 |
118 |
119 |
120 |
121 |
122 |
123 |
124 |
125 |
126 |
127 |
128 |
129 |
130 |
131 |
132 |
133 |
134 |
135 |
136 |
137 |
138 |
139 |
140 |
141 |
142 |
143 |
144 |
Az Oregon x00 sorozat kifutása tuti az Oregon x50 és a Dakota sorozat erősítése miatt van. Folyamatosan mozgatják a piacot; jönnek az újabb de majdnem ugyanazt tudó modellek, melyekben kvázi csak a sw különbözik némileg. Vége annak a világnak, mikor egy 60 CSx évekig vezető modell volt az outdoor kategóriában. :)
Előzmény: Aron_csapata (#4255)
Ez jobban hangzik, főleg, hogy 2 térkép is jár hozzá....Remélem pár hónap (fél év múlva) a régi 300-as árában lehet majd ezt is kapni....Bár amire használom, még a 300-as is elég lesz nekem hosszú távon mindre :)
Sajnos úgy néz ki, hogy a Dakota vonalat erősítik ezzel a lépéssel, különben minek fejlesztették ki, ha kevesen vennék....?
Bár a kijelzőjének méretét leszámítva a D20-as komoly kis vas....
Sajnos úgy néz ki, hogy a Dakota vonalat erősítik ezzel a lépéssel, különben minek fejlesztették ki, ha kevesen vennék....?
Bár a kijelzőjének méretét leszámítva a D20-as komoly kis vas....
Előzmény: Csigabiga (#4254)
Idézet
az O450 akciósan 110e-nél kezdődik
Az a rendes ára, most akciósan 100e [link] - sőt, magpetnél még olcsóbb [link] ! :o)
Előzmény: Aron_csapata (#4252)
Lehet, hogy tévedek, de emberi számítás szerint kellene valaminek érkeznie a 200-as helyére.
Bár lehet, hogy ezzel a manőverrel a Dakota eladásokat akarják ösztönözni.
Bár lehet, hogy ezzel a manőverrel a Dakota eladásokat akarják ösztönözni.
Előzmény: Aron_csapata (#4252)
Kész, kifutott az Oregon 200 is a 300 után. A Navi Gate Kft.-től ma viszik el az utolsó raktáron maradt darabot. Jó sorozat jó "belépő szintű" tagjai voltak....Kár értük, mert az O450 akciósan 110e-nél kezdődik, míg az Oregon 300-at én másfél éve megkaptam 89e-ért ugyanígy akcióban....
A Dakotákról nem beszélek, mert Nekem túl kicsi a kijelzője (bár szokás kérdése)....
A Dakotákról nem beszélek, mert Nekem túl kicsi a kijelzője (bár szokás kérdése)....
Ezek szerint nálam lehet, hogy megint a Shrink pic ügyeskedett kéretlenül... Akkor majd megpróbálom megint :)
Előzmény: Csigabiga (#4250)
A felbontással nálam nincs baj, nem is élettelenek a képek, jól látszanak.
Én még világosítottam is rajtuk, hogy halványabbak legyenek, meg világosabbak, ezáltal jobban látszanak fölöttük az ikonok.
Én még világosítottam is rajtuk, hogy halványabbak legyenek, meg világosabbak, ezáltal jobban látszanak fölöttük az ikonok.
Előzmény: berni (#4249)
Én is mentettem már le Sancho oldaláról háttérképeket, de olyan életlen képek lettek belőle az Oregonon, hogy menten le is töröltem őket. Nem tudom, hogy a felbontással volt-e a baj, vagy a szgépem butította-e le őket, de pl. a poénos képeken épp a lényeg nem látszott.
Előzmény: Csigabiga (#4248)
Legyen! Jelképes a reklám értéke, de mégis örömmel használnám.
Moderátor
Előzmény: Csigabiga (#4244)
Nincs véletlenül valahol egy szép, világos GPSGames háttérkép az Oregonokhoz?
2-3 mm különbség sincsen talán. Nem észrevehető, csak ha egymás mellé teszed a két karabinert, a 400t-jé jobban lelóg.
Előzmény: szollosi73 (#4240)
Nekem csak annyi a bajom a rugós pöcökkel, hogy a régi verziónál csak beakasztottam felül, lenyomtam alul, a pöcök magától felnyílt, aztán már csak benyomtam, és kész.
Az újnál pedig felnyitva kell tartani a pöcköt, hogy le tudjam csukni az alját.
Azt elismerem, hogy a rugós megoldás biztonságosabb, mert esetleges kopás esetén is csukva tarja a hátlapot, de nekem nem kopott ki a régi sem, biztonságosan (és vízmentesen) zárva tartotta a cuccot.
Az újnál pedig felnyitva kell tartani a pöcköt, hogy le tudjam csukni az alját.
Azt elismerem, hogy a rugós megoldás biztonságosabb, mert esetleges kopás esetén is csukva tarja a hátlapot, de nekem nem kopott ki a régi sem, biztonságosan (és vízmentesen) zárva tartotta a cuccot.
Előzmény: Sancho (#4237)
Köszi a linket, elolvastam a tesztet.
Picit tényleg bután néz ki rajta, mint ahogy írtad is benne, az O550-nek más a karabineres tartója? Mert eddig csak egy félét találtam bárhol is néztem.
Picit tényleg bután néz ki rajta, mint ahogy írtad is benne, az O550-nek más a karabineres tartója? Mert eddig csak egy félét találtam bárhol is néztem.
Előzmény: Sancho (#4236)
Én - amikor rámásoltam, és bekapcsoltam a kütyüt - már egyből a főmenüben üres, kép nélküli ikonokat találtam, úgyhogy nem is próbálkoztam tovább vele. Még fél percig sem volt bekapcsolva, töröltem a régi profiljaimat, meg a gyáriakat is, és egyesével újra létrehoztam a sajátjaimat.
Előzmény: scele (#4232)
Érdekes!
Én nem mértem le, de amikor először a kezembe fogtam, és beletettem az akkukat, egyből az volt az érzésem, hogy a 450 nehezebb! (Az elsők között vettem anno a 300-ast, volt időm megszokni a súlyát :o) )
Aztán, amikor a barátnőm kézbe vette - tőlem függetlenül - szintén azt mondta, hogy nehezebb.
De ezen nem fogok senkivel sem összeveszni! :o)
Én nem mértem le, de amikor először a kezembe fogtam, és beletettem az akkukat, egyből az volt az érzésem, hogy a 450 nehezebb! (Az elsők között vettem anno a 300-ast, volt időm megszokni a súlyát :o) )
Aztán, amikor a barátnőm kézbe vette - tőlem függetlenül - szintén azt mondta, hogy nehezebb.
De ezen nem fogok senkivel sem összeveszni! :o)
Előzmény: Sancho (#4237)
Én 400t-ről váltottam 550-re. A rugós pöcök nekem jobban bejön. :) Amúgy a készülékeid súlya grammra ugyanaz: [link]
Előzmény: Csigabiga (#4226)
Kicsit lelóg az alján, de jó rá. Legalábbis az O400t karabinere satuja hosszabb kicsit, az O550 esetén már rövidebb lett, az nem lóg talán ki lent.
A tesztemben van is egy fotó róla, hogyan néz ki az O400t-jé rajta: [link]
A tesztemben van is egy fotó róla, hogyan néz ki az O400t-jé rajta: [link]
Előzmény: szollosi73 (#4233)
A fém hátfal megnyugatóbb lenne, de elvileg a műanyagnak is bírnia kell, gondolom.
Köszi a segítséget!
Köszi a segítséget!
Előzmény: magpet (#4234)
Sziasztok!
Valaki próbálta már esetleg, hogy a Colorado/Oregon karabineres tartó jó vajon Dakotához is?
Előre is köszi a választ!
Valaki próbálta már esetleg, hogy a Colorado/Oregon karabineres tartó jó vajon Dakotához is?
Előre is köszi a választ!
Akkor nekem szerencsém volt. Hibátlanul működnek a 300-as profiljai a 450-es ketyerén.
Előzmény: Csigabiga (#4226)
Köszi, megjött! :o)
Belenéztem a Tiédbe is, meg a gyáriba is.
Mivel mindkettőben benn vannak a fényképezőgép kezeléséhez szükséges utasítások, ki mertem cserélni.
Így, első ránézésre jónak tűnik, köszönöm szépen! :o)
Belenéztem a Tiédbe is, meg a gyáriba is.
Mivel mindkettőben benn vannak a fényképezőgép kezeléséhez szükséges utasítások, ki mertem cserélni.
Így, első ránézésre jónak tűnik, köszönöm szépen! :o)
Előzmény: Discover (#4227)
Oregon 300-ról váltottam 450-re.
Próbáltam áttölteni a 300-ról lementett profilokat, de sajnos megzakkant tőle a 450, úgyhogy törölnöm kellett, és most egyesével, kézzel állítgatom be a profiljaimat.
A kezelői felületben látható egyezések ellenére nem csak a 3D iránytűben különbözik a két cucc - elég komoly szoftveres eltérések is lehetnek!
(Ha már belektam a kütyüt, akkor lehet, hogy megpróbálkozok majd a magyarítás hülye fordításainak az érthetőbbé tételével.)
Egyébként a külsőben az a lényeges eltérés (a fényes felületű kijelzőn kívül), hogy az akkufedél nyitópöcke rugós lett (szerintem a korábbi, rugó nélküli rendszer praktikusabb volt). Valamint kissé nehezebbnek is érzem, mint a 300 volt. A karabiner műanyag sínje is kissé más.
Próbáltam áttölteni a 300-ról lementett profilokat, de sajnos megzakkant tőle a 450, úgyhogy törölnöm kellett, és most egyesével, kézzel állítgatom be a profiljaimat.
A kezelői felületben látható egyezések ellenére nem csak a 3D iránytűben különbözik a két cucc - elég komoly szoftveres eltérések is lehetnek!
(Ha már belektam a kütyüt, akkor lehet, hogy megpróbálkozok majd a magyarítás hülye fordításainak az érthetőbbé tételével.)
Egyébként a külsőben az a lényeges eltérés (a fényes felületű kijelzőn kívül), hogy az akkufedél nyitópöcke rugós lett (szerintem a korábbi, rugó nélküli rendszer praktikusabb volt). Valamint kissé nehezebbnek is érzem, mint a 300 volt. A karabiner műanyag sínje is kissé más.
Nem árt figyelni a kresz táblákat! ;) A felhajtókat megelőzően mindig körforgalom vagy egy elég határozott elágazás rendszer van, egyértelmű táblákkal.
Előzmény: Belphi (#4224)
Sziasztok!
Köszi a tippeket! Valamikor szerintem kipróbálom a kizárásos dolgot, és bízom a jószerencsében.
Köszi a tippeket! Valamikor szerintem kipróbálom a kizárásos dolgot, és bízom a jószerencsében.
Ezt már néztem, de nem derült ki, hogy miért pont az elvileg ingyenes lehajtóágban ellenőriznek.
Előzmény: Sancho (#4221)
Én is szoktam így a fizetős helyeket kerülve menni, de nem vagyok nyugodt felőle. Pl. M3 Hatvan kikerülő szakasz a 21-es útig Bp. felől. Hatvan előtt felvisz a pályára, de nem tudom biztosan, hogy fizetős-e, ugyanis a 21-es útra történő lehajtásnál szokott állni állandóan az autópálya felügyelet kamerás autója. Ők aztán honnét tudják, hogy én csak az elkerülő 1km-ről térek vissza?
Előzmény: Yoss (#4219)
Én O550-t használok motoron és mivel nem szeretek autópályán motrozni, ezért ezeket tiltom, úgy hogy a fizetős utakat hagyja ki. Nekem eddig jól működött. Felvinni felvisz ugyan a pályára de a fizetőssé válás előtt le is visz róla. Pl mostanában mentem többször Bicskére és az M1-M7 elágazás után pár kilométerrel le is vitt a pályáról az 1-es útra. Szerintem bízhatsz benne.
Előzmény: Belphi (#4215)
Szia!
Köszi, megpróbálom! De ha már így belemelegedtünk lenne még egy kérdés:-)Szerettem volna autópályákat kihagyni, beállítottam hogy fizetős utak kizárása. Nem nagyon foglalkozott vele, mindenképpen fel akart vinni. Utána beállítottam hogy autópályák, főutak kizárása, akkor meg a kertek alatt mentem:-)
Túrázáshoz vettem elsősorban, de jó lenne azért autóban is használni. Szóval mit tegyek ha a fizetős utakat nem szeretném?
Szia,
Belphi
Köszi, megpróbálom! De ha már így belemelegedtünk lenne még egy kérdés:-)Szerettem volna autópályákat kihagyni, beállítottam hogy fizetős utak kizárása. Nem nagyon foglalkozott vele, mindenképpen fel akart vinni. Utána beállítottam hogy autópályák, főutak kizárása, akkor meg a kertek alatt mentem:-)
Túrázáshoz vettem elsősorban, de jó lenne azért autóban is használni. Szóval mit tegyek ha a fizetős utakat nem szeretném?
Szia,
Belphi
Előzmény: Discover (#4213)
Szerintem a két tervezős térképed (NG és CN) összeakad. Ha csak Mo-gon mozogsz tiltsd le a CN-t.
Előzmény: Belphi (#4212)
Sziasztok!
Segítsetek egy kicsit légyszi!
Nemrég használok egy Oregon 450-est túrázáshoz.
Most szerettem volna autóban is használni!
Először feltöltöttem rá egy NaviGuide Magyarország térképet, a tájolásnál a Menetirányban szerepelt. Tervezett is szépen, csipogott ahogy kell! Most újratöltöttem rá a térképeket, felkerült a Navi Magyarország, és egy City navigator Europe. Olvastam hogy az autós tervezésnél jobb a térképnél az automata mód beállítása, ez megtörtént, most már csak nagyon ritkán jelez csipogással, szóval végig figyelni kell. Néha bekapcsolásnál valami olyasmit ír ki, hogy a tervezett útvonal nem passzol a térképhez, újratervezze-e?
Mit tegyek vele? Hiába állítom vissza Menetirányra a tájolást, már akkor sem csipog, csak nagyon ritkán!
Köszi,
Belphi
Segítsetek egy kicsit légyszi!
Nemrég használok egy Oregon 450-est túrázáshoz.
Most szerettem volna autóban is használni!
Először feltöltöttem rá egy NaviGuide Magyarország térképet, a tájolásnál a Menetirányban szerepelt. Tervezett is szépen, csipogott ahogy kell! Most újratöltöttem rá a térképeket, felkerült a Navi Magyarország, és egy City navigator Europe. Olvastam hogy az autós tervezésnél jobb a térképnél az automata mód beállítása, ez megtörtént, most már csak nagyon ritkán jelez csipogással, szóval végig figyelni kell. Néha bekapcsolásnál valami olyasmit ír ki, hogy a tervezett útvonal nem passzol a térképhez, újratervezze-e?
Mit tegyek vele? Hiába állítom vissza Menetirányra a tájolást, már akkor sem csipog, csak nagyon ritkán!
Köszi,
Belphi
Mert miért is nem? 100 darab 1024x1024 px kép miért nem elég Bp-nek?Idézet
Hát akkor túl nagy területet, jó felbontással nem lehet befedni.
Mondjuk 16 zoom szinten fél Budapest.
Így sok értelmét nem látom.
Előzmény: zzkrisz (#4198)
Írtam korábban, hogy egy teszt 450-esen nekem is megbolondultak a profil fájlok. A NaviGate-ben egy hardreset segített rajta. A hiba oka vélhetően egy nem szabványos vagy sérült térképre mutató beragadt hivatkozás lehetett.
Előzmény: Sparks (#4208)
én is egy ideje tuhu helyett omp-t használok csak.
Nem elhanyagolható szempont a garmin manager megléte sem, ami a folyamatos frissítést igencsak megkönnyíti.
Nem elhanyagolható szempont a garmin manager megléte sem, ami a folyamatos frissítést igencsak megkönnyíti.
Előzmény: Andreas (#4205)
Igen így tettem. Profilfájlokat visszamásoltam, de így is katyvasz az egész. No mindegy, legalább most térképek vannak...
Előzmény: Andreas (#4206)
Alapból a gps-en levők tűntek el egyszerűen. Most feltettem egy TuHu-t és végre megjelent. 3.26 bétát tettem fel szoftvernek. Most nem bántom tovább, mert egyelőre megjelentek a térképek. Este ha hazajöttünk majd kínzom még kicsit.
Előzmény: Andreas (#4205)
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
81 |
82 |
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
106 |
107 |
108 |
109 |
110 |
111 |
112 |
113 |
114 |
115 |
116 |
117 |
118 |
119 |
120 |
121 |
122 |
123 |
124 |
125 |
126 |
127 |
128 |
129 |
130 |
131 |
132 |
133 |
134 |
135 |
136 |
137 |
138 |
139 |
140 |
141 |
142 |
143 |
144 |