Oregon, Dakota, Montana, GPSMAP 62, GPSMAP 78, Colorado.
Mit tud, mit nem, vegyek-e ilyet, hardware, software, firmware, okos dolgok a készülékkel kapcsolatban.
Mit tud, mit nem, vegyek-e ilyet, hardware, software, firmware, okos dolgok a készülékkel kapcsolatban.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
81 |
82 |
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
106 |
107 |
108 |
109 |
110 |
111 |
112 |
113 |
114 |
115 |
116 |
117 |
118 |
119 |
120 |
121 |
122 |
123 |
124 |
125 |
126 |
127 |
128 |
129 |
130 |
131 |
132 |
133 |
134 |
135 |
136 |
137 |
138 |
139 |
140 |
141 |
142 |
143 |
144 |
Hm, nekem hat térkép van a belső memóriában (NG, TG, TUHU, OMP, Snowranger FR és basemap), mindegyik különböző néven és lehet közöttük kapcsolgatni, az egyedüli probléma, hogy egyik profilban sem jegyzi meg a basemap be/kikapcsolt állapotát.
Előzmény: R.Guszty (#4402)
Csak az oregonról tudok nyilatkozni, nos az első oregon megjelenésétől kezdve nincs frissítés az wherigo motorjában. :-(
Ami nagyon ciki mert, hogy is mondjam, korántsem sikeredett elsőre hibátlanra. Kár hogy a garmin megengedheti magának hogy fütyül a fagyogató wherigora, illetve hogy az egnos képtelen egy két percnél tovább működni. Ezek nem érdeklik őket, de a pénzért töltögethető raszteres kis térképeket nyomja, meg gőzerővel fejleszti az új unlock eljárást. Várom a Magellán előretörését ami meglendíthetné itt is a fejlesztést.
A wherigó a jelek szerint meghalt...
Ami nagyon ciki mert, hogy is mondjam, korántsem sikeredett elsőre hibátlanra. Kár hogy a garmin megengedheti magának hogy fütyül a fagyogató wherigora, illetve hogy az egnos képtelen egy két percnél tovább működni. Ezek nem érdeklik őket, de a pénzért töltögethető raszteres kis térképeket nyomja, meg gőzerővel fejleszti az új unlock eljárást. Várom a Magellán előretörését ami meglendíthetné itt is a fejlesztést.
A wherigó a jelek szerint meghalt...
Moderátor
Előzmény: Bacu (#4403)
Tényleg, ha már ilyen fw-eknél tartunk, wherigo playerben történt változás? (bocs, még nem frissítettem, ezért a kérdés)
Vagy az egész wherigot már eltemethetjük?
Vagy az egész wherigot már eltemethetjük?
Két-három verzióval ezelőtti FW-nél jelentkezett először ez a basemap visszakapcsolódási hiba. Akkor még ki lehetett kerülni azzal, hogy az alaptérképet áttette az ember az SD kártyára a belső memóriából. A legutóbbi FW-rel viszont az a hiba jött elő, hogy a több különböző nevű térkép esetén elszállt térképváltáskor a Colorado. A megoldás az lett, hogy letöröltem az alaptérképet a GPS-ről (miután lementettem természetesen)
Tényleg, erről jut eszembe: a gyárilag a GPS-el adott alaptérkép GPS-hez kötött?
Tényleg, erről jut eszembe: a gyárilag a GPS-el adott alaptérkép GPS-hez kötött?
Előzmény: Bluedog (#4400)
Ha arra gondolsz, hogy a térkép kirajzolása után még 1-2mp-ig gondolkozik, majd fentről lefelé "ráhúz" egy sötétebb réteget, akkor kapcsold ki a domborzati alaptérkép megjelenítését. Így gyorsabb - csak az a baj, hogy ez a beállítást nem jegyzi meg, a következő bekapcsoláskor újra be van pipálva a basemap.
Előzmény: fefe1968 (#4399)
Coloradon a 3.4 szoftverrel másnak is sokkal lassabban rajzolódnak ki a térképek, mint a 3.2 alól tette? Amióta beleaplikálták ezt a műholdas térkép kezelő lehetőséget, azóta kín kivárni amire kirajzolja a szelvényeket, ráadásul sötétebbnek is tűnik. A 3.3 is ilyen volt. Családi közkívánatra visszaraktam a 3.2-őt, ami használható.
Beállítások, útvonaltervezés, és ott a forditás bénasága miatt valami lezárt utak vagy valami hasonló. Nem tudom már mi volt mert magamnak kijavítottam a fordítást.
Moderátor
Előzmény: progbalu (#4396)
Sziasztok!
Oregon 200-nál hol kell kikapcsolni az úton tartást?
Hogy a GPS által mért pozicíót mutassa!!
Köszi!
Oregon 200-nál hol kell kikapcsolni az úton tartást?
Hogy a GPS által mért pozicíót mutassa!!
Köszi!
Érdemes. A profiles könyvtár tartalmát húzd át PC-re (a file-ok a megfelelő profil-neveket viselik, ismerős lesz), és egy esetleges hard-reset után visszamásolva fájdalommentesen vissza tudod őket állítani.
Ez csak akkor okozhat kis kalamajkát, ha nem pont ugyanolyna készülékre húzod át őket. Pl. egy Oregon300-on készült profilok egy 450-esre.
Ez csak akkor okozhat kis kalamajkát, ha nem pont ugyanolyna készülékre húzod át őket. Pl. egy Oregon300-on készült profilok egy 450-esre.
Házigazda
Előzmény: Gubirobi (#4392)
Saját profilbeállításokat hogyan tudok menteni? Egyáltalán jó-e lementeni őket? Kösz a válaszokat!
Más.Korábban volt szó a Mobile Atlas Manager-ről. Nem tudja valaki véletlenül, hogy saját útpontokat a kiválasztott területtel együtt le lehet-e tölteni? Vagy mire van az a gpx menürész?
Előre is köszönöm:)
Előre is köszönöm:)
...és végre tényleg kijavították a trackmentést, ezzel a fw-el már nem kapcsol ki save közben.
Előzmény: Bluedog (#4387)
Dakota (WebUpdater) software version 3.00 (May 10, 2010)
http://www8.garmin.com/support/download_ details.jsp?id=4527
Changes made from version 2.90 to 3.00:
Fixed top keyboard row.
Fixed external power lost message.
Fixed shutdown while saving a track.
Fixed update message when using certain marine map cards.
http://www8.garmin.com/support/download_ details.jsp?id=4527
Changes made from version 2.90 to 3.00:
Fixed top keyboard row.
Fixed external power lost message.
Fixed shutdown while saving a track.
Fixed update message when using certain marine map cards.
Igazad van, hülye vagyok! Tényleg, legutóbb Prága felé direkt kikapcsoltam az úton tartást, hogy normális track-et tudjak csinálni.
Előzmény: scele (#4385)
Különböző igényeink vannak, érdemes kipróbálni máshogy is, illetve nódosítani a tapasztalatok után. Én pl.:
"- Kapcsold ki az úton tervezést a geocaching módban."
Kifejezetten tervezésre állítom, úgy megyek.
"- Kapcsold ki a részletes nézetet túra vagy geocaching módban, különben megye nézetben "sokmillió" POI zavarja a kirajzolás sebességét."
Maximális részletességre állítom és soha nem nézem a megyéket. Ha gyalog megyek, akkor 200 m-t látok be, az viszont részletesen kell nekem.
"- Autós módban csak akkor van értelme (és egyedül ebben) a perspektivikus térképnézetnek, ha nincs mind a 4 műszerfal bekapcsolva."
Műszerfalat soha nem kapcs. be, minél többet akarok látni az útból. Ez pedig a perspektívikus nézet.
Légnyomást és trecket még soha nem mértem, de ez már egyedi hóbort és nem ésszerűség. Tehát nálam full kikapcsolva mindenhol.
"- Kapcsold ki az úton tervezést a geocaching módban."
Kifejezetten tervezésre állítom, úgy megyek.
"- Kapcsold ki a részletes nézetet túra vagy geocaching módban, különben megye nézetben "sokmillió" POI zavarja a kirajzolás sebességét."
Maximális részletességre állítom és soha nem nézem a megyéket. Ha gyalog megyek, akkor 200 m-t látok be, az viszont részletesen kell nekem.
"- Autós módban csak akkor van értelme (és egyedül ebben) a perspektivikus térképnézetnek, ha nincs mind a 4 műszerfal bekapcsolva."
Műszerfalat soha nem kapcs. be, minél többet akarok látni az útból. Ez pedig a perspektívikus nézet.
Légnyomást és trecket még soha nem mértem, de ez már egyedi hóbort és nem ésszerűség. Tehát nálam full kikapcsolva mindenhol.
Előzmény: Sancho (#4371)
Pedig szoktam... :-)
Bár igaz, hogy inkább az OMP-re töltök fel track-eket, mivel Magyarországon ritkán járok kkocsival ilyan helyen, ami nincs felmérve.
Bár igaz, hogy inkább az OMP-re töltök fel track-eket, mivel Magyarországon ritkán járok kkocsival ilyan helyen, ami nincs felmérve.
Előzmény: scele (#4379)
Persze hogy nem ide akartam. De ha jobban belegondolok, az ultrahigthtech Oregon topik lakói számára is tartalmaz érdekességeket. :)
Házigazda
Előzmény: magpet (#4380)
Ebből tisztán látszik, hogy nem szoktál autóval trekkelni a tuhu számára. Pedig... :-))))
Előzmény: R.Guszty (#4377)
Guszty! Kösz! Az autós részt betesztelem trackrögzítéssel és anélkül is, valamint a kétféle (út és idő) tervezést is kipróbálom! A geocaching módban maradok a 4 m-es trackrögzítésénél (túra és kerékpár módban is ennél a tarckrögzítésénél maradok), ahogy a TUHU-n olvastam és a légvonalnál. Készítettem egy túra profilt is, ott marad a tervezés úton! A 10 profilba még beleférek így is (autó gyors, autó rövid, túra, kerékpár, geocaching)
Előzmény: R.Guszty (#4377)
Én a trackelést minden profilban bekapcsolva hagyom, mivel így utólag tudom geotag-elni az útközben készített fényképeket. Valamint arra is jó, ha nem felmért úton megyek, azt fel tudom tölteni a TUHU-ra.
Ezenkívül szoktam nézegetni, hogy merre jártam, megnézem a statisztikákat. Ez utóbbihoz látványos segítség a GarminConnect, amit itt magpettól láttam.
Úgyhogy az én beálllításaim:
Autó: úton tartás be, trackrögzítés be, autós nézet, hangok be, automatikus track, tervezés úton
Geocaching: úton tartás ki, trackrögzítés be, térkép felülnézet, hangok ki, 1 mp.es track, tervezés légvonalban
Geocaching OTR: úton tartás ki, trackrögzítés be, térkép felülnézet, hangok ki, 1 mp.es track, tervezés úton
Ezenkívül szoktam nézegetni, hogy merre jártam, megnézem a statisztikákat. Ez utóbbihoz látványos segítség a GarminConnect, amit itt magpettól láttam.
Úgyhogy az én beálllításaim:
Autó: úton tartás be, trackrögzítés be, autós nézet, hangok be, automatikus track, tervezés úton
Geocaching: úton tartás ki, trackrögzítés be, térkép felülnézet, hangok ki, 1 mp.es track, tervezés légvonalban
Geocaching OTR: úton tartás ki, trackrögzítés be, térkép felülnézet, hangok ki, 1 mp.es track, tervezés úton
Előzmény: Gubirobi (#4374)
En csinaltam 2 autos profilt. Van auto gyors es auto rovid.
Neha hasznos tud lenni. Valamint meglepo es szep helyekre tud vinni a rovid valtozat. Igaz ez pesten belul nem mindig szerencses.
Neha hasznos tud lenni. Valamint meglepo es szep helyekre tud vinni a rovid valtozat. Igaz ez pesten belul nem mindig szerencses.
Előzmény: Bacu (#4372)
Megint kösz Bacu! Lassan az összes fórumon megköszönöm neked az infókat!:) A bicajnál a track-elést meghagyom, egyenlőre szeretem nézegetni, hogy merre jártam! Gondolom idővel ez elmúlik!:) Tudod, a kezdők...
Előzmény: Bacu (#4372)
Sancho! Kösz! Nagyon jól jönnek a tanácsaid! Párat már így állítottam be, úgyhogy jutalom csokival fekszem le!:)
Előzmény: Sancho (#4371)
Szokás kérdése :)
Én pl autósban Naviguide ON, TUHU off és útra tervezés. Track off.
Míg túra beállításnál TUHU ON és légvonalban szoktam. Track ON
Igaz néha útra is rátervezek elején, de ládához közeledve légvonalas tervezés.
Bicajnál pedig leginkább az adatos kijelzőt szoktam leginkább használni (óra és sebességet mutasson) Vagy térképet nézek és felső két mezőben óra és sebesség. Track off.
Aztán még különböző útvonalak felhasználását is ki-be kapcsolgathatod. Ennek leginkább bicajnál lehet értelme.
Igaz, néha elgondolkozom egy Autó2 profilon is. Ott pl ki lehetne kapcsolni az autópályát, és akkor nem navigálna rá.
Én pl autósban Naviguide ON, TUHU off és útra tervezés. Track off.
Míg túra beállításnál TUHU ON és légvonalban szoktam. Track ON
Igaz néha útra is rátervezek elején, de ládához közeledve légvonalas tervezés.
Bicajnál pedig leginkább az adatos kijelzőt szoktam leginkább használni (óra és sebességet mutasson) Vagy térképet nézek és felső két mezőben óra és sebesség. Track off.
Aztán még különböző útvonalak felhasználását is ki-be kapcsolgathatod. Ennek leginkább bicajnál lehet értelme.
Igaz, néha elgondolkozom egy Autó2 profilon is. Ott pl ki lehetne kapcsolni az autópályát, és akkor nem navigálna rá.
Előzmény: Gubirobi (#4370)
- Egy profilhoz 1 tervezős térképet kapcsolj be.
- Az Általános profilt hagyd meg, és ebben hagyd a gépet, ha MapSource-szal frissíted a térképet, mert hajlamos az utoljára használt profilban az összes térképet bekapcsolni a "mapszósz".
- Kapcsold ki az elektronikus iránytűt az autóban.
- Kapcsold ki az úton tervezést a geocaching módban.
- Kapcsold ki a részletes nézetet túra vagy geocaching módban, különben megye nézetben "sokmillió" POI zavarja a kirajzolás sebességét.
- Autós módban csak akkor van értelme (és egyedül ebben) a perspektivikus térképnézetnek, ha nincs mind a 4 műszerfal bekapcsolva.
- Vedd le a háttérvilágítás kikapcsolását 5-10 sec-re túra módban, ezzel is energiát spórolhatsz.
- Engedd neki az energiatakarékos módot túra módban, akku spóroló.
- Autós módban ha adapterről megy, a háttérvilágítást engedheted neki fél percre is, csak utána kapcsoljon le.
- A légnyomásmérést ne tedd állandó rögzítésre, mert úgy hagyod, aztán lemerül az akkud 1-2 nap múlva, aztán lesel.
- Autós módban kapcsold ki a tracklog rögzítés megjelenítését, mert összefirkálja csak a térképet feleslegesen, de ettől még rögzíthetsz persze.
Ennyi jutott eszembe hirtelen.
- Az Általános profilt hagyd meg, és ebben hagyd a gépet, ha MapSource-szal frissíted a térképet, mert hajlamos az utoljára használt profilban az összes térképet bekapcsolni a "mapszósz".
- Kapcsold ki az elektronikus iránytűt az autóban.
- Kapcsold ki az úton tervezést a geocaching módban.
- Kapcsold ki a részletes nézetet túra vagy geocaching módban, különben megye nézetben "sokmillió" POI zavarja a kirajzolás sebességét.
- Autós módban csak akkor van értelme (és egyedül ebben) a perspektivikus térképnézetnek, ha nincs mind a 4 műszerfal bekapcsolva.
- Vedd le a háttérvilágítás kikapcsolását 5-10 sec-re túra módban, ezzel is energiát spórolhatsz.
- Engedd neki az energiatakarékos módot túra módban, akku spóroló.
- Autós módban ha adapterről megy, a háttérvilágítást engedheted neki fél percre is, csak utána kapcsoljon le.
- A légnyomásmérést ne tedd állandó rögzítésre, mert úgy hagyod, aztán lemerül az akkud 1-2 nap múlva, aztán lesel.
- Autós módban kapcsold ki a tracklog rögzítés megjelenítését, mert összefirkálja csak a térképet feleslegesen, de ettől még rögzíthetsz persze.
Ennyi jutott eszembe hirtelen.
Előzmény: Gubirobi (#4370)
Sziasztok! Most kezdtem meg az 550-es gépem profiljainak "személyemre szabását". 4 főbb profilban tervezek egyenlőre: autó, kerékpár, túra és geocaching. Mik lehetnek a legfontosabb / leghasznosabb beállítások a különböző profilokban vagy mi az amit semmiképpen ne állítsak be az egyes használatokhoz? Köszönöm válaszaitokat, tapasztalataitokat!
Úgy tűnik, nem teljesen azonosan muzsikálnak az ugyanolyan készülékek sem... :)
A geocaching-nél a láda pozícióját lehet pontosítani a megtalálók koordinátáival is, nem?
Üdv
Balazs
A geocaching-nél a láda pozícióját lehet pontosítani a megtalálók koordinátáival is, nem?
Üdv
Balazs
Előzmény: KoLa (#4368)
Kíváncsiságból ismét kipróbáltam. A HCx másfél órája volt bekapcsolva, az Oregon kb. 2. Egyszerre indítva az utóbbi 35 másodperc alatt hozta a fixet, a HCx-nek további 93 mp kellett, tehát több mint két percre volt szüksége.
Most, hogy írom a hozzászólást mindkét készüléket kicsit (talán ha fél méterrel) beljebb tettem. Az Oregon fél percen belül visított, hogy nem lát holdat, a Vistán gyengén, de volt jel. Ismét közelebb tettem őket az ablakhoz, az Oregon magára talált és azóta stabilan tartja a 20 m-es pontosságot, viszont a Vista (ebben a kedvezőbb pozícióban) már háromszor vesztette el a jelet.
(Gyorsan elküldöm a hozzászólást, mert ha sokat időzök vele, lesz az még négy-öt is.)
Most, hogy írom a hozzászólást mindkét készüléket kicsit (talán ha fél méterrel) beljebb tettem. Az Oregon fél percen belül visított, hogy nem lát holdat, a Vistán gyengén, de volt jel. Ismét közelebb tettem őket az ablakhoz, az Oregon magára talált és azóta stabilan tartja a 20 m-es pontosságot, viszont a Vista (ebben a kedvezőbb pozícióban) már háromszor vesztette el a jelet.
(Gyorsan elküldöm a hozzászólást, mert ha sokat időzök vele, lesz az még négy-öt is.)
Előzmény: Csuhás (#4364)
Ez nagyon jó, hiszen ez azt jelenti hogy a rejtő gpse, és a Te gpsed együttes hibája volt egy két méter.... Ez ugyan szép, de én nem hiszem el.
Moderátor
Előzmény: balazs79 (#4365)
Akkor ezek szerint egy ilyen 10000 pontos korlat letezik a trackekre?
Lehet hogy vissza kell vennem a surusegbol, de akkor mit szolnak majd a tuhu-n, mert ott a legreszletesebb tracklogot preferaljak...
Balazs
Lehet hogy vissza kell vennem a surusegbol, de akkor mit szolnak majd a tuhu-n, mert ott a legreszletesebb tracklogot preferaljak...
Balazs
Előzmény: Andreas (#4361)
Hello!
Nekem az O450-es eleg pontosnak tunt... Azt, hogy mit ir magarol, nem tartom mervadonak, nekem eddig minden geoladahoz 1-2 meter pontosan odanavigalt. Pontossagnak meg mindig 10 meter felett ir...
Udv
Balazs
Nekem az O450-es eleg pontosnak tunt... Azt, hogy mit ir magarol, nem tartom mervadonak, nekem eddig minden geoladahoz 1-2 meter pontosan odanavigalt. Pontossagnak meg mindig 10 meter felett ir...
Udv
Balazs
Előzmény: KoLa (#4363)
Ennek az ellenkezőjét tapasztaltam. Itt az asztalomon gyakran van bekacsolva a gps, pl fel/le töltés miatt, meg egyszerűen a kütyümániám okán is. A hcx pár perc alatt szokott pozíciót találni, míg az oregon az ablakba kirakva is nehezen.
Moderátor
Előzmény: KoLa (#4363)
Erre gondoltam én is, de ellentmondani látszik, hogy gyenge lefedettségű helyeken (pl. épületben) jellemzően több holdat lát és használ mint a HCx.
Előzmény: Csuhás (#4362)
Idézet
Ekkora különbség lenne a HCx javára?
Igen. Az oregon sorozatnál gondolta azt a garmin hogy a jó formatervet kár elrontani egy antenna beépítésével. Amit helyette beraktak az épp csak működik. Az egnos hibáinak is sokak szerint ez az oka. Szerencsére a most beharangozott új garminok már ismét méretes antennával készülnek :-)
Moderátor
Előzmény: KoLa (#4360)
A 3.26-os béta firmware-ben megjelent a napi/heti arhiválás lehetősége, de a végleges 3.30 verzióban kivették:
Note: Previous beta firmware for Oregon 450 & 550 included the ability to automatically archive daily and weekly. While our current production firmware does not support this feature, we hope to re-introduce it to an upcoming software release upon further testing.
[link]
Note: Previous beta firmware for Oregon 450 & 550 included the ability to automatically archive daily and weekly. While our current production firmware does not support this feature, we hope to re-introduce it to an upcoming software release upon further testing.
[link]
Előzmény: balazs79 (#4359)
Lehetséges, hogy az Oregon 450 érzékenyebb és kisebb pontosságot "hazudik" mint a Vista HCx? Eddigi tapasztalatom szerint gyorsabban talál magára, általában több műhold jelét veszi és használja fel a pozíció meghatározásához, de mindig nagyobb (néha kétszer akkora) pontatlanságot jelez, mint a HCx.
Úgy tudom, hogy a vevő által kiírt valamint a készülék valós pontatlansága közötti összefüggés a GARMIN - félve örzött - titkai közé tartozik, de eddig azt gondoltam tájékoztató adatnak megfelel. Most viszont már kezdek kételkedni. A HCx 8-10 méteres hibát jelez, ugyanakkor és ugyanott az Oregon 15-20 métert. Ekkora különbség lenne a HCx javára?
Úgy tudom, hogy a vevő által kiírt valamint a készülék valós pontatlansága közötti összefüggés a GARMIN - félve örzött - titkai közé tartozik, de eddig azt gondoltam tájékoztató adatnak megfelel. Most viszont már kezdek kételkedni. A HCx 8-10 méteres hibát jelez, ugyanakkor és ugyanott az Oregon 15-20 métert. Ekkora különbség lenne a HCx javára?
Sziasztok!
Egy kerdesem lenne O450-nel kapcsolatban.
Amikor csinalja a tracket, akkor egy ido utan a current trackbol eltunik az elozmeny, es uj tracket kezd. Az eddigi track bekerul egy archiv mappaba a GPSen.
A kerdes az, hogy egy nagyobb tura soran meg lehet-e oldani, hogy egyben maradjon a track? (hogy lehessen tavolsagot, szintemelkedest merni az egesz utvonalra)
Van esetleg valami korlatozas egy track meretere?
A tracket tavolsag alapon generalja, es 0.00km-t allitottam be, (a legkisebb ertek), hogy minel pontosabb legyen, gondoltam a 850 Megaba meg ugyis elfer..
Eddig ugy oldottam meg a dolgot, hogy mapsourceban osszehegesztettem a fileokbol a tracket kopipaszteval, es ott neztem meg a megtett tavolsagot, viszont itt nem talaltam az osszes szintemelkedest!
Ezek az elso tapasztalataim a 450-essel, egyebkent elegedett vagyok vele, de lesznek majd meg kerdeseim, szepen lassacskan :-)
Koszi a segitseget!
Udv
Balazs
Egy kerdesem lenne O450-nel kapcsolatban.
Amikor csinalja a tracket, akkor egy ido utan a current trackbol eltunik az elozmeny, es uj tracket kezd. Az eddigi track bekerul egy archiv mappaba a GPSen.
A kerdes az, hogy egy nagyobb tura soran meg lehet-e oldani, hogy egyben maradjon a track? (hogy lehessen tavolsagot, szintemelkedest merni az egesz utvonalra)
Van esetleg valami korlatozas egy track meretere?
A tracket tavolsag alapon generalja, es 0.00km-t allitottam be, (a legkisebb ertek), hogy minel pontosabb legyen, gondoltam a 850 Megaba meg ugyis elfer..
Eddig ugy oldottam meg a dolgot, hogy mapsourceban osszehegesztettem a fileokbol a tracket kopipaszteval, es ott neztem meg a megtett tavolsagot, viszont itt nem talaltam az osszes szintemelkedest!
Ezek az elso tapasztalataim a 450-essel, egyebkent elegedett vagyok vele, de lesznek majd meg kerdeseim, szepen lassacskan :-)
Koszi a segitseget!
Udv
Balazs
A végeredmény *.gpi. De ha *.gpx-et szedsz le, azt eszi nyersanyagként a POI Loader.
Házigazda
Előzmény: progbalu (#4356)
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
81 |
82 |
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
106 |
107 |
108 |
109 |
110 |
111 |
112 |
113 |
114 |
115 |
116 |
117 |
118 |
119 |
120 |
121 |
122 |
123 |
124 |
125 |
126 |
127 |
128 |
129 |
130 |
131 |
132 |
133 |
134 |
135 |
136 |
137 |
138 |
139 |
140 |
141 |
142 |
143 |
144 |