Oregon, Dakota, Montana, GPSMAP 62, GPSMAP 78, Colorado.
Mit tud, mit nem, vegyek-e ilyet, hardware, software, firmware, okos dolgok a készülékkel kapcsolatban.
Mit tud, mit nem, vegyek-e ilyet, hardware, software, firmware, okos dolgok a készülékkel kapcsolatban.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
81 |
82 |
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
106 |
107 |
108 |
109 |
110 |
111 |
112 |
113 |
114 |
115 |
116 |
117 |
118 |
119 |
120 |
121 |
122 |
123 |
124 |
125 |
126 |
127 |
128 |
129 |
130 |
131 |
132 |
133 |
134 |
135 |
136 |
137 |
138 |
139 |
140 |
141 |
142 |
143 |
144 |
Van esetleg már valakinek tapasztalata az Ox50 3.61b frissítéssel kapcsolatban? Szerintetek felrakható?
Infó:
Tudom; máséval a csalánt... ;))
Sziasztok!
Elnézést, hogy ide....
Eladó Garmin Oregon 550 hibátlan, bolti állapotban, dobozában összes tartozékával és papírjával. Adok hozzá TopoGuide, NaviGuide Magyrország térképeket (CD), 4GB-os SanDisk kártyát, Oregon kerékpáros tartót. Mindenre hivatalos Mo. Garmin (NaviGate) garancia van 2011.04.01-ig.
Ár: 95.000 Ft.
Érd: +36 30 632 0314
Elnézést, hogy ide....
Eladó Garmin Oregon 550 hibátlan, bolti állapotban, dobozában összes tartozékával és papírjával. Adok hozzá TopoGuide, NaviGuide Magyrország térképeket (CD), 4GB-os SanDisk kártyát, Oregon kerékpáros tartót. Mindenre hivatalos Mo. Garmin (NaviGate) garancia van 2011.04.01-ig.
Ár: 95.000 Ft.
Érd: +36 30 632 0314
Pannonhalmát nagy ívben kerülni kell az oregonnal.
Ismét van egy 400, és egy 863km\h-s sebesség rekordom.
Elég vicces a dolog :(
Vagy a bio erőmű helyett atomerőművet építettek, és az zavar be :))
Ismét van egy 400, és egy 863km\h-s sebesség rekordom.
Elég vicces a dolog :(
Vagy a bio erőmű helyett atomerőművet építettek, és az zavar be :))
Nem rossz cucc ez, bár meg lehet szokni a 'betűs' (Z+ SOo...stb.) megoldást is. Az biztos, hogy sokkal egyértelműbb még egy gyakorlatlanabb szemnek is.
Nekem bejött már a csix-en is...
Nekem bejött már a csix-en is...
Előzmény: herrbert74 (#4797)
Köszi a segítségeket. Még nem tudom, hogy fontos-e ez nekem, de elsőre, amikor a vassal ismerkedtem, hiányoltam.
Még amikor foglalkoztam vele, akkor egy külön térképet kellett letölteni ahhoz, hogy a jelzéseket rárajzolja a turistaútra. Most nem jut eszembe a neve, meg hogy honnan töltöttem le, de ha akarod, előkotrom az archívumból, de nem egy nagy durranás, nagyon picik voltak a jelek. Utána nem is használtam.
Azt viszont nem tudom, hogyha az openmapsos Magyarországot teszed a készülékre, az alapból tudja-e a jeleket, vagy az is betűvel jelöli, mint a tuhu-s.
Szólj, ha kell a kiegészítő turistajeles térkép. Vagy lehet, hogy a többiek tudják, honnan lehet most letölteni.
Azt viszont nem tudom, hogyha az openmapsos Magyarországot teszed a készülékre, az alapból tudja-e a jeleket, vagy az is betűvel jelöli, mint a tuhu-s.
Szólj, ha kell a kiegészítő turistajeles térkép. Vagy lehet, hogy a többiek tudják, honnan lehet most letölteni.
Előzmény: herrbert74 (#4782)
Nálam volt pár gg.hu láda, ami nem jelent meg! Sajnos már csak 1re emlékszem (GCAKLF), az most megjelent!:)
Kösz a fejlesztést!
Kösz a fejlesztést!
Előzmény: Csuhás (#4790)
Nálam teljesen rendben! Pontosan ugyanazt műveli, mint a kézimunkával előállított tegnapi próba-verzió.
Írok a gc-n egy rövidet a tmod-ba. A GC-GG ütközés így már meg van úszva, de egy gc.hu-gc.com anomália bármikor előállhat.
Írok a gc-n egy rövidet a tmod-ba. A GC-GG ütközés így már meg van úszva, de egy gc.hu-gc.com anomália bármikor előállhat.
Házigazda
Előzmény: Csuhás (#4790)
Talán ide illik leginkább, pedig már a 78-asok is tudnak ilyet. CustomMaps téma: bosszantott, hogy ha nagyon bezoomolok a térképen (20m-es lépték alá), akkor eltűnik a custom térkép. Tettem egy merész kísérletet, és a map settings alatt átállítottam a land cover zoomszintet Auto-ról 5m-re. Elméletileg így a területfedések jelölése nem automatikusan bukkan fel, hanem 5m fölött. És láss csodát: 5m-től látszik a custom map!
Sajnos a felső zoomszint határ nem babrálható, pedig az se lenne rossz, ha 300m-nél nem venné el a műholdképet kötelezően.
Sajnos a felső zoomszint határ nem babrálható, pedig az se lenne rossz, ha 300m-nél nem venné el a műholdképet kötelezően.
Házigazda
Elkészült egy fejlesztés. SzG-re rákopogtam msn-en és hipp-hopp kaptak az id-k egy 999-es előtagot. Nálam megy a dolog, megjelennek a játékok, de összeakadást is meg kéne nézni. Szóval teszteljétek légyszi!
Moderátor
Elvileg jogellenes. Pont mint a tuhu, openmaps, mapcenter, stb. De a Garmin szája fülig ér ettől a "bűncselekménytől", mert így adódik el a vas... :)
Házigazda
Előzmény: Togo (#4786)
Nem nagyon várható ilyen összeakadás a "hivatalos verzióban". A dolog valóban a gc.com adataira van kihegyezve, a GroundSpeak engedélyével/közreműködésével üzemelő oldalak pedig ugyanazt az adatbázist használják, tehát nincs ID-anomália.
A GG és a gc.hu között azért látványosabb egy ilyen akadás, mert nagyságrendileg hasonlóak az ID-k (1-3000), ebben a tartományban könnyebb belefutni egyezésbe. De elvileg a GG-gc.com, sőt a gc.hu-gc.com viszonylatában is megtörténhet ugyanez.
Az egyszerű megoldás valóban az, hogy mondjuk a GG-n minden pont ID-je 999-cel kezdődik, a gc.hu-n meg mondjuk 888-cal, tökmindegy. Ezzel mindhárom játszótér védve lenne a kellemetlenségtől.
A GG és a gc.hu között azért látványosabb egy ilyen akadás, mert nagyságrendileg hasonlóak az ID-k (1-3000), ebben a tartományban könnyebb belefutni egyezésbe. De elvileg a GG-gc.com, sőt a gc.hu-gc.com viszonylatában is megtörténhet ugyanez.
Az egyszerű megoldás valóban az, hogy mondjuk a GG-n minden pont ID-je 999-cel kezdődik, a gc.hu-n meg mondjuk 888-cal, tökmindegy. Ezzel mindhárom játszótér védve lenne a kellemetlenségtől.
Házigazda
Előzmény: Csuhás (#4787)
Szerintem pedig várható ilyen összeakadás, saját mentett pontok, letöltött .com listák, vezeték nélküli kapcsolaton kapott pontok, esetleg a com-on kívüli de a .com jóváhagyásával működő egyéb oldalak( ha vannak ilyenek). Szóval szerintem alapvető programozói stratégiának kell lennie annak, hogy nem arra számítok, hogy nem lehet hibás adat hanem lehetőleg kezelem azokat. A kezelés a lefagyástól az átindexelésig sok minden lehet. A garmin jelenleg hibaüzenet nélkül eldobja a zavaró ládák közül az egyiket ( Remélem hogy a régebbit )
Moderátor
Előzmény: Togo (#4786)
Nem fogja. Ez ugyebár a .com-hoz lett kitalálva, ott meg házon belül nincs összeakadás. Azzal meg nem foglalkoznak, ha valaki összeeszkábál valami programot ami ilyet generál. Elvileg jogellenes a dolog ugyanis.
Előzmény: Csuhás (#4784)
Jut eszembe, bizonyos esetekben ez hasznos is lehet. Ugyanis a bamba user többször is letölti a ládalistát, amiben bizonyos ládák minden alkalommal belekerülhetnek.
( A legjobb volna ha ezek látszanának, és egyben megszűnne a ládaszám limit. )
( A legjobb volna ha ezek látszanának, és egyben megszűnne a ládaszám limit. )
Moderátor
Előzmény: magpet (#4783)
Ez érdekes. Ezek után nagyon kérném SzG-t hogy ezt a beillesztést eleve tegye meg a ggpx generálásakor. Így a gyanútlan usert nem éri meglepetés. Az összeakadás csak a két oldal között van? Magyarán próbáljam Andrást is elérni hogy a másik oldalon is legyen igazítás? A garmin is megtehetné hogy belül egyedi előtaggal látná el az egyes gpx fileokat.
Moderátor
Előzmény: magpet (#4783)
Lehet, hogy már volt már róla szó,akkor elnézést.
Ha jól emlékszem, felmerült már itt valamikor, hogy az Oregon rejtélyes módon nem lát egy-egy geocsészét. Most eszembe jutott valami, kipróbáltam (igaz, 78S-en), és úgy tűnik, ez (is) okozhatja a galibát.
Minden dolognak van egy ID-je. Ha a gc és a gg pontok is felkerülnek a készülékre, akkor bizony megeshet, hogy két pontnak azonos ID-je van. Ilyenkor vélhetőleg az látszik, amelyik file tartalmát a készülék utoljára olvassa be (felülírás).
Megoldások:
-közös ID-osztási stratégia
-a ggpx-ben a cache id tag érétéknek finom igazítása: alkalmas text-editorban mindegyik elejére pl. egy "99" beillesztése. Így nincs két egyforma ID, minden csésze és játék látható.
Ha jól emlékszem, felmerült már itt valamikor, hogy az Oregon rejtélyes módon nem lát egy-egy geocsészét. Most eszembe jutott valami, kipróbáltam (igaz, 78S-en), és úgy tűnik, ez (is) okozhatja a galibát.
Minden dolognak van egy ID-je. Ha a gc és a gg pontok is felkerülnek a készülékre, akkor bizony megeshet, hogy két pontnak azonos ID-je van. Ilyenkor vélhetőleg az látszik, amelyik file tartalmát a készülék utoljára olvassa be (felülírás).
Megoldások:
-közös ID-osztási stratégia
-a ggpx-ben a cache id tag érétéknek finom igazítása: alkalmas text-editorban mindegyik elejére pl. egy "99" beillesztése. Így nincs két egyforma ID, minden csésze és játék látható.
Házigazda
Ez igen! Ilyen hosszú lista, és elsőre kiszúrtam, mi nincs rajta!
Valami ilyesmit sejtettem én is, hogy fájlban lesz, de épp lusta voltam még egyszer csatlakoztatni a géphez. :)
Annyi dolog nem tiszta még nekem. Pl. : A turistajelzéseket nem rakja rá a térképre, ha a jelzett utakat kiválasztom?
Valami ilyesmit sejtettem én is, hogy fájlban lesz, de épp lusta voltam még egyszer csatlakoztatni a géphez. :)
Annyi dolog nem tiszta még nekem. Pl. : A turistajelzéseket nem rakja rá a térképre, ha a jelzett utakat kiválasztom?
Jogos, ezt természetesnek vettem. (Mondjuk ez is röhely, hogy nem lehet megnézni/módosítani a beírt szöveget, de ez legyen az Oregon legnagyobb baja)
Előzmény: magpet (#4779)
Pici kieg: és ez a készüléken nem olvasható, csak PC-n. Tehát az Oregonon ne is keresd, amit bepötyögtél!
Házigazda
Előzmény: R.Guszty (#4778)
Nekem ugyan Colorado-m van, de azt hiszem ebben (is) hasonlít a két készülék: a Garmin\geocache_visits.txt fájlba pakolja a megjegyzéseket.
Előzmény: herrbert74 (#4777)
Most ismerkedek az Oregon 300-assal. Az egyik láda jelszavát megjegyzésként írtam be, miután megtaláltra tettem, de sehogy sem sikerül előcsalni. Azt hittem, legalább fejben megvan a jelszó, de nem. :) Nos, hogy lehet előcsalni?
Az írás alapján arra gondolnék, hoyg bezoomolva kikapcsolja a domborzatárnyékolást. Ebben van logika, mert mondjuk 50m-es zoomszinten úgyse érvényesül belőle semmi, csak arra "jó", hogy ha épp "árnyékos" területen vagy, akkor sötétebb a térkép.
Házigazda
Előzmény: Ronin (#4774)
Ennyi béta után nem lenne illendő már egy stabil "rendes" verziót is kiadni ;))
Erről az Autamtic Shaded Relief option-ről tudna valaki bővebbet, hogy mi is ez?
Erről az Autamtic Shaded Relief option-ről tudna valaki bővebbet, hogy mi is ez?
Infó:
De azt örömmel látom, hogy a TrackArchiving visszakerült
Előzmény: Bluedog (#4773)
Oregon x50 software version 3.61 Beta
http://www8.garmin.com/support/download_ details.jsp?id=4743
Changes made from version 3.52 to 3.61:
* Added Track Archiving (See http://garmin.blogs.com/softwareupdates/ 20...-archiving.html for more information)
* Added Automatic Shaded Relief option. This setting will disable Shaded Relief when zoomed in.
* Updated map review of tracks and routes. The distance shown is now the distance along the route or track.
* Added additional data to track and route review pages.
* Improved map drawing speed.
http://www8.garmin.com/support/download_ details.jsp?id=4743
Changes made from version 3.52 to 3.61:
* Added Track Archiving (See http://garmin.blogs.com/softwareupdates/ 20...-archiving.html for more information)
* Added Automatic Shaded Relief option. This setting will disable Shaded Relief when zoomed in.
* Updated map review of tracks and routes. The distance shown is now the distance along the route or track.
* Added additional data to track and route review pages.
* Improved map drawing speed.
Ami esetleg becsapós lehet, hogy a spanner módot minden profilban külön be kell állítani...
Előzmény: Spy89 (#4769)
Bármelyik, ha spanner üzemmódra állítod. Akkor ha beledugsz egy usb kábelt vagy töltőt megkérdi mi legyen kapcsoljon be vagy menjen el PC üzemmódba.
Előzmény: Spy89 (#4769)
Sziasztok!
Tudnátok nekem olyan autós töltőket mondani/linkelni amivel mennek az Oregonok (nem kapcsolnak PC-s üz.mód-ra)? A gyárin kívül persze.
Köszönöm
Tudnátok nekem olyan autós töltőket mondani/linkelni amivel mennek az Oregonok (nem kapcsolnak PC-s üz.mód-ra)? A gyárin kívül persze.
Köszönöm
A ledlámpák meghajtásához ideális a 3,7V-os cellafeszültség, és a regulátorok is hatékonyabban működnek ebben a tartományban.
A Ni-Mh előnye egyelőre még megvan az "AA" méret népszerűsége miatt, de lassan változik a trend.
A Ni-Mh előnye egyelőre még megvan az "AA" méret népszerűsége miatt, de lassan változik a trend.
Előzmény: Sancho (#4767)
Akkor ha jól értem, a Li-Ion akkuk zseblámpába jók még, de töltésfigyelős kütyükbe, melyek elemekhez vagy NiMH akkukhoz vannak megépítve, nem éri meg vacakolni?
Előzmény: shinzon (#4764)
Hát ez a 3 óra után "hirtelen" dolog az én olvasatomban nem egy sikertörténet...
Mivel egy túra közben vagy bárhol sétálva az emberfia inkább a látnivalókat nézi és nem a kijelzőt, nem biztos, hogy rögtön észreveszed, ha kikapcsolt a kütyü... Akkor pedig jön az elemcserés macera, ami szintén jobb, ha "tervezhető" és inkább egy esedékes egyébként is bekövetkező pihenő alatt ejtem meg és nem egy (esetleg) kényszerhelyzetben. (Mondjuk félkézzel a sziklafalon lógva ;))
Tracklog esetén meg kifejezetten bosszantó lehet, ha megteszel x km-t és akkor veszed észre, hogy már kitudja mióta nem él a kütyüd.
Szóval én a magam részéről Csuhás módszerét "életszerűbbnek" tartom és ezt is követtem eddigi "pályafutásom" alatt. :)
Mivel egy túra közben vagy bárhol sétálva az emberfia inkább a látnivalókat nézi és nem a kijelzőt, nem biztos, hogy rögtön észreveszed, ha kikapcsolt a kütyü... Akkor pedig jön az elemcserés macera, ami szintén jobb, ha "tervezhető" és inkább egy esedékes egyébként is bekövetkező pihenő alatt ejtem meg és nem egy (esetleg) kényszerhelyzetben. (Mondjuk félkézzel a sziklafalon lógva ;))
Tracklog esetén meg kifejezetten bosszantó lehet, ha megteszel x km-t és akkor veszed észre, hogy már kitudja mióta nem él a kütyüd.
Szóval én a magam részéről Csuhás módszerét "életszerűbbnek" tartom és ezt is követtem eddigi "pályafutásom" alatt. :)
Előzmény: shinzon (#4764)
Nos gyakran nézegetve ( max fényerőn ) is elmegy az oregon legalább tíz órát két alacsony kisülésű akkuval. Ráadásul az alacsony akkufeszültség jelzés után még van kb fél óra a cserére. Alacsony önkisülésű akkuból ( Pl. eneloop ) lehet nálad több is nem kell párosítani őket. Nekem van nyolc darab az övtáska zsebében és ha kell találomra előveszek kettőt. Szóval csak akkor érheti meg Li akkuval ügyeskedni ha sok van belőle.
Moderátor
Előzmény: shinzon (#4764)
Tegnap kipróbáltam 1db Li-ion AA akksival.
Napsütésben, kikapcsolt háttérvilágítás mellett, folyamatosan aktív térképpel, kb. 3 órát tekeregtem. Egyik percben még három vonáson volt a töltés indikátor (Li-ionra állítottam), aztán meg hirtelen kikapcs. Gondolom akkor csökkent az akkumulátor feszültsége 2.8V-ra ami ennél a Li-ionnál a "dead line" és a védőáramköre lahúzta a rolót.
Végül is nem olyan rossz.
Ilyen navigálás meg amúgy sem életszerű, hiszen állandóan nem figyelem a képernyőt mert minek, csak kíváncsi voltam, hogy meddig húzza.
Napsütésben, kikapcsolt háttérvilágítás mellett, folyamatosan aktív térképpel, kb. 3 órát tekeregtem. Egyik percben még három vonáson volt a töltés indikátor (Li-ionra állítottam), aztán meg hirtelen kikapcs. Gondolom akkor csökkent az akkumulátor feszültsége 2.8V-ra ami ennél a Li-ionnál a "dead line" és a védőáramköre lahúzta a rolót.
Végül is nem olyan rossz.
Ilyen navigálás meg amúgy sem életszerű, hiszen állandóan nem figyelem a képernyőt mert minek, csak kíváncsi voltam, hogy meddig húzza.
Előzmény: shinzon (#4762)
Értem az ötletet, de annyira nem akarom átalakítani a készüléket.
Problémás lenne a csere és nem biztos, hogy szépen meg lehene oldani, hogy normálisan beleférjen.
Zökkenőmentesebb ez a fix rövidzár+ 1db Li-ion akksi megoldás.
Szépen megy, majd beszámolok, hogy mennyi baszogatást bírt egy feltöltéssel.
Problémás lenne a csere és nem biztos, hogy szépen meg lehene oldani, hogy normálisan beleférjen.
Zökkenőmentesebb ez a fix rövidzár+ 1db Li-ion akksi megoldás.
Szépen megy, majd beszámolok, hogy mennyi baszogatást bírt egy feltöltéssel.
Előzmény: Sancho (#4761)
A diódás előtét toldást nem próbálod ki? Mindkét akku pozitív kivezetésére ráteszel nyitó irányba 1-1 diódát, és azokat kötöd össze közös pozitív pontként, így nem töltenek egymásra. Lerajzoljam, hogy gondolom?
Előzmény: shinzon (#4760)
2db Li-ion, 3.7V/900mAh az elméletileg kb. 6.67W/h
2db Ni-Mh, 1.2V/2800mAh pedig kb. 6.72W/h
Tehát nagyjából azonos a kivehető energia.
Persze kérdéses, hogy mennyi lehet a valós kapacitása a 2800mAh-ás Ni-Mh akksinak és a 900mAh-nak mondott Li-ion-nak.
A párhuzamosítás veszélye pedig valós, úgyhogy lehet, hogy maradok az 1db-os meghajtásnál, max gyakrabban cserélek.
2db Ni-Mh, 1.2V/2800mAh pedig kb. 6.72W/h
Tehát nagyjából azonos a kivehető energia.
Persze kérdéses, hogy mennyi lehet a valós kapacitása a 2800mAh-ás Ni-Mh akksinak és a 900mAh-nak mondott Li-ion-nak.
A párhuzamosítás veszélye pedig valós, úgyhogy lehet, hogy maradok az 1db-os meghajtásnál, max gyakrabban cserélek.
Előzmény: Sancho (#4758)
A katód és anód anyagától függően többféle lítium-ion akkumulátor létezik. Leggyakoribb a 3,7V-osként emlegetett változat amelynek azt hiszem lítium-kobalt-oxid (LiCoO2) alkotja a katódját. A 3,7V az átlagos feszültsége, kisütés közben a feszültség 4,2V-ról csökken egészen 2,8V-ig.
Van 3.0V-osként emlegetett lítium-ion akksi is, nekem az egyik lámpám működik ilyennel. A teljesen feltöltött állapotban nem tudom mennyi a feszültsége, a minimum azt hiszem 2.0V .
Van 3.0V-osként emlegetett lítium-ion akksi is, nekem az egyik lámpám működik ilyennel. A teljesen feltöltött állapotban nem tudom mennyi a feszültsége, a minimum azt hiszem 2.0V .
Előzmény: shinzon (#4751)
A párhuzamosítás veszélye, hogy az eltérő kapacitások miatt egymást gyilkolják az akkuk. Azaz gyorsabban csökken a kapacitásuk használat közben, mintha nem lennének párhuzamosítva. Ezt kompenzálhatod, ha mindegyikre rákötsz még egy diódát is, mely igaz, hogy akkunként 0,6V-t ejt a kapocsfeszültségen, de nem szól vissza egyik akku sem a másikra. Így van 2x 3V (2x 900 mAh) akkud. Ez még fizikailag belefér a házba? :)
(Amúgy meddig bírja két NiMh akkuhoz képest ez a két Li-ion akku?)
(Amúgy meddig bírja két NiMh akkuhoz képest ez a két Li-ion akku?)
Előzmény: shinzon (#4757)
asszem átalakítom kicsit ezt a cuccot, hogy 2db párhuzamosított Li-ion cellával működjön. Végül is alig kell hozzányúlni.
Egy kis szigetelés meg két drót oszt jó napot.
[kép]
Egy kis szigetelés meg két drót oszt jó napot.
[kép]
Előzmény: shinzon (#4756)
Hali!
A védelem nélküliek azok általában hozzák a megadott méretet, tehát 50mm-nél nemigen nagyobbak.
Amelyiken van védelmi áramkör azoknak sajnos 51-től 52 mm-ig van a hosszmérete.
Amit tegnap próbáltam az még éppen belefér az Oregonba.
Sajnos a kínaiaknál nem lehet előre tudni, hogy a következő szállítmány nem lesz-e kicsit más méretű :D
Viszont olcsó és kifogástalanul működik.
A védelem nélküliek azok általában hozzák a megadott méretet, tehát 50mm-nél nemigen nagyobbak.
Amelyiken van védelmi áramkör azoknak sajnos 51-től 52 mm-ig van a hosszmérete.
Amit tegnap próbáltam az még éppen belefér az Oregonba.
Sajnos a kínaiaknál nem lehet előre tudni, hogy a következő szállítmány nem lesz-e kicsit más méretű :D
Viszont olcsó és kifogástalanul működik.
Előzmény: Gergol2 (#4754)
En hasznaltam az oregonom ragumizott egy cella lithiummal. Tokeletesen mukodik vele. Ket cella tenyleg sok lenne neki. En is keresem azt a Li akkut ami befer az akkufedel ala.
Meg egy nagy elonye a li-nak hogy barmikor ra lehet tolteni nem kell lemeriteni toltes elott.
Meg egy nagy elonye a li-nak hogy barmikor ra lehet tolteni nem kell lemeriteni toltes elott.
Előzmény: shinzon (#4753)
Esetleg még annyi előnye van ennek a Li-Ion meghajtásnak, hogy nem kell párosával hordani az akksikat.:)
Kipróbáltam 1db 14500-as Li-Ion akksival úgy, hogy a másik akkumulátorhelyet rövidre zártam.
Működik rendesen, csakhát 1 x 3.6V x 900mAh az jóval kevesebb mint 2 x 1.2V x 2800mAh.....
Mindenesetre alternatívának jó.
Működik rendesen, csakhát 1 x 3.6V x 900mAh az jóval kevesebb mint 2 x 1.2V x 2800mAh.....
Mindenesetre alternatívának jó.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
81 |
82 |
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
106 |
107 |
108 |
109 |
110 |
111 |
112 |
113 |
114 |
115 |
116 |
117 |
118 |
119 |
120 |
121 |
122 |
123 |
124 |
125 |
126 |
127 |
128 |
129 |
130 |
131 |
132 |
133 |
134 |
135 |
136 |
137 |
138 |
139 |
140 |
141 |
142 |
143 |
144 |