Oregon, Dakota, Montana, GPSMAP 62, GPSMAP 78, Colorado.
Mit tud, mit nem, vegyek-e ilyet, hardware, software, firmware, okos dolgok a készülékkel kapcsolatban.
Mit tud, mit nem, vegyek-e ilyet, hardware, software, firmware, okos dolgok a készülékkel kapcsolatban.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
81 |
82 |
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
106 |
107 |
108 |
109 |
110 |
111 |
112 |
113 |
114 |
115 |
116 |
117 |
118 |
119 |
120 |
121 |
122 |
123 |
124 |
125 |
126 |
127 |
128 |
129 |
130 |
131 |
132 |
133 |
134 |
135 |
136 |
137 |
138 |
139 |
140 |
141 |
142 |
143 |
144 |
Az Oregonnak valóban nem tűnik a legerősebb fícsörének a track rögzítés...
A kezdetekkor én úgy jártam hogy menet közben profilt váltottam (geocaching/auto) és a tapasztalatok azt mutatták, hogy a profilokban külön-külön kell be- ill. kikapcsolni a trackrögzítést. Azt is megfigyeltem, hogy minden ilyen profilváltásnál (akkor is, ha mindkét profilban be van kapcsolva a rögzítés) új "szakaszt" nyit.
Most az új béta telepítése óta még nem sok track-et rögzítettem, csak ismerkedek az új lehetőségekkel, de azért használhatóbbnak tűnik szerintem.
Ami a gpicsync-et illeti, emlékeim szerint, a program egy gpx állományt vár egy adott kép könyvtárhoz, tehát a sok-sok gpx-ben lévő, az érintett időszakra vonatkozó ACTIVE TRACK... részeket érdemes összemásolgatni mapsource-al. (De ha valaki tud jobb módszert, arra én is vevő lennék...)
A kezdetekkor én úgy jártam hogy menet közben profilt váltottam (geocaching/auto) és a tapasztalatok azt mutatták, hogy a profilokban külön-külön kell be- ill. kikapcsolni a trackrögzítést. Azt is megfigyeltem, hogy minden ilyen profilváltásnál (akkor is, ha mindkét profilban be van kapcsolva a rögzítés) új "szakaszt" nyit.
Most az új béta telepítése óta még nem sok track-et rögzítettem, csak ismerkedek az új lehetőségekkel, de azért használhatóbbnak tűnik szerintem.
Ami a gpicsync-et illeti, emlékeim szerint, a program egy gpx állományt vár egy adott kép könyvtárhoz, tehát a sok-sok gpx-ben lévő, az érintett időszakra vonatkozó ACTIVE TRACK... részeket érdemes összemásolgatni mapsource-al. (De ha valaki tud jobb módszert, arra én is vevő lennék...)
Előzmény: TRider (#4843)
Elvileg a lemerülés és az elemcsere nem kellene, hogy track vesztést okozzon. Mármint egy korábbi firmware-nél nálam ez nem okozott problémát.
Kerékpározás közben addig húztam az elemcserét, míg lemerült az elem. Kicseréltem, majd otthon megvizsgálva csak egy szakadást találtam a track-ben, minden más része megvolt.
Az archiválással kapcsolatban nincs tapasztalatom, bár az sejtet valamit, hogy annak ellenére, hogy egy korábbi bétában már megjelent, az akkori végleges változatból kivették...
Kerékpározás közben addig húztam az elemcserét, míg lemerült az elem. Kicseréltem, majd otthon megvizsgálva csak egy szakadást találtam a track-ben, minden más része megvolt.
Az archiválással kapcsolatban nincs tapasztalatom, bár az sejtet valamit, hogy annak ellenére, hogy egy korábbi bétában már megjelent, az akkori végleges változatból kivették...
Előzmény: Andreas (#4842)
Track rögzítéssel volt már problémátok az Oregonon? Nemrég jöttem haza a nyaralásból. Oregon nagyrészt a hátizsák pántján lógott, gondoltam itthon majd geokódolom a track-jeivel a fényképeket GE alá.
Beadom a track-eket a és a fényképeket a Gpicsync-nek, erre a fényképek kb. kétharmadát eldobja hogy nincs trackpont arra az időre. Nézem a track-eket tényleg nagyon nagy része hiányzik az útnak. Olyan helyeken is ahol emlékszem hogy ránéztem az Oregon-ra és tökéletes volt a vétel.
Bár egyszer nem sikerült időben akkut cserélni és lemerült az Oregon, de mivel egy lezáratlan GPX fájl volt, gondoltam az akkor történhetett.
Az arhívált fájlok is nagyon furcsák. Tökéletesen le vannak zárva, de van köztük sok olyan ami mondjuk csak 6 vagy 45 pontot tartalmaz.
Szerintetek az egy lemerülés okozhatott fájlvesztést, vagy az automata arhíválás is ennyire bugos lenne?
Az új beta firmware-rel persze már átálltam a napi arhiválásra, de hát ez már eső után köpönyeg.
Beadom a track-eket a és a fényképeket a Gpicsync-nek, erre a fényképek kb. kétharmadát eldobja hogy nincs trackpont arra az időre. Nézem a track-eket tényleg nagyon nagy része hiányzik az útnak. Olyan helyeken is ahol emlékszem hogy ránéztem az Oregon-ra és tökéletes volt a vétel.
Bár egyszer nem sikerült időben akkut cserélni és lemerült az Oregon, de mivel egy lezáratlan GPX fájl volt, gondoltam az akkor történhetett.
Az arhívált fájlok is nagyon furcsák. Tökéletesen le vannak zárva, de van köztük sok olyan ami mondjuk csak 6 vagy 45 pontot tartalmaz.
Szerintetek az egy lemerülés okozhatott fájlvesztést, vagy az automata arhíválás is ennyire bugos lenne?
Az új beta firmware-rel persze már átálltam a napi arhiválásra, de hát ez már eső után köpönyeg.
Nekem is ugyan ez a bajom vele. Nagyon unom már.
Azt vettem észre, hogy mintha a hőmérséklettel lenne kapcsolatban, minél melegebb, annál gyakrabban.
Azt vettem észre, hogy mintha a hőmérséklettel lenne kapcsolatban, minél melegebb, annál gyakrabban.
Előzmény: Yoss (#4824)
Tegnap megérezte a kütyü hogy ki vagyok rá bukva, mert ma 100km alatt 1x sem hibázott :))))
Az új béta fw-el a wireless transfer már átviszi a teljes ládaleírást, logokkal, hint-tel:
http://forums.groundspeak.com/GC/index.p hp?showtopic=254249
http://forums.groundspeak.com/GC/index.p hp?showtopic=254249
Részben igazad van, de a hosszú leírás csonkolását az sem jelzi. Az a nyavalyás gps is feldobhatna egy ablakot:
"3 gc ponttal meghaladtad a limitet, 2 gcpont leírása túl hosszú. Szabad memória a készülékben 560Mbyte, a kártyán 3.6 Gbyte, egyébként pedig csókoltatnak a marketing szakemberek!"
"3 gc ponttal meghaladtad a limitet, 2 gcpont leírása túl hosszú. Szabad memória a készülékben 560Mbyte, a kártyán 3.6 Gbyte, egyébként pedig csókoltatnak a marketing szakemberek!"
Moderátor
Előzmény: magpet (#4834)
Limit-ellenőrző program létezik, MapSource néven. Nyisd meg a GGPX-et, és látod, hány pontot tartalmaz a file. (Persze ne legyen újramentés, az eredetit használd az Oregonon.)
Házigazda
Előzmény: Csuhás (#4833)
Hogyan lehetne elérni a Garminnál, hogy az oregon legalább egy hibajelzést adjon ha valamilyen limitet átléptem a gpx fileokkal? Borzasztó ha a kesser külföldön szembesül azzal, hogy hiába töltötte le a ládákat azokat mégsem jeleníti meg a készülék. Esetleg egy külső limit_teszt progit nem írt valaki? Legalább egy gpx file kikapcsolási vagy törlési lehetőség legyen már a készülékben!
Moderátor
Most hogy így bele gondolok az 1ik ilyen hely fix.Attól légvonalban van egy adó torony ahol mobil és a köztútnak is van adója.Igaz az utóbbi nemtom működik e még.Sőt Pannonhalma is fix.Szóval már 2.Megyek még pár kört majd, és ha nem javul a helyzet, akkor lehet vissza viszem.Beta fw-t lecseréljem?
Előzmény: magpet (#4831)
Ezek az anomáliák fix helyen/helyeken forulnak elő? Csak mert a kiváló matávnak (vagy mittudomén, hogy hívják őket most) még mindig vannak olyan mikro-tornyai, amik GPS-közeli frekvencián mennek, és bírnak az általad leírakhoz hasonló hülyeségeket okozni. Ha az anomáliák véletlenszerűen fordulnak elő itt-ott, akkor azért valószínű egy készülékhiba, ha a szoftverfrissítések sem segítettek. Ez esetben Garmin ügyfélszolgálat. Szerintem.
Házigazda
Előzmény: AT. (#4830)
Hol is kezdjem.
Utolsó 3-4alkalommal állandó jelleggel mér baromságokat.
Holott elég sokszor megyek arra.
Ezek a fals sebesség mérések mindig olyan helyen történnek, ahol vagy teljes fizikai rálátás van az útra (biciklivel megyek, teking aszfalton) vagy pár fa van az út szélén.
A kütyü szerint 15m pontossággal mér, tehát szerinte nincs jelvesztés.
Készülék nem is mutatja, hogy az lenne a max sebességem.
Csak a connect, vagy a mapsourcéban tudom megnézni.
Sőt olyat is csinált, hogy a tarck szerint vissza fordultam,2-300km\h sebességgel menetem egy kis szakaszt, holott én álltam az út szélén, és vártam a többieket.
Az útra 100% rálátás volt, síkon álltam.
Szóval engem nagyon bosszant a dolog.
Így menjen az erdőbe a túra gps-emmel.
Még jó hogy ilyen szar idő volt, és idén nem nagyon montiztam, így még nem használtam annyit erőben, mint amire számítottam.
De lehet, hogy jobb is.....
Utolsó 3-4alkalommal állandó jelleggel mér baromságokat.
Holott elég sokszor megyek arra.
Ezek a fals sebesség mérések mindig olyan helyen történnek, ahol vagy teljes fizikai rálátás van az útra (biciklivel megyek, teking aszfalton) vagy pár fa van az út szélén.
A kütyü szerint 15m pontossággal mér, tehát szerinte nincs jelvesztés.
Készülék nem is mutatja, hogy az lenne a max sebességem.
Csak a connect, vagy a mapsourcéban tudom megnézni.
Sőt olyat is csinált, hogy a tarck szerint vissza fordultam,2-300km\h sebességgel menetem egy kis szakaszt, holott én álltam az út szélén, és vártam a többieket.
Az útra 100% rálátás volt, síkon álltam.
Szóval engem nagyon bosszant a dolog.
Így menjen az erdőbe a túra gps-emmel.
Még jó hogy ilyen szar idő volt, és idén nem nagyon montiztam, így még nem használtam annyit erőben, mint amire számítottam.
De lehet, hogy jobb is.....
Előzmény: Sancho (#4827)
Optikus,
A kijelző körüli árnyékolásra egy ötlet, amit még nem próbáltam, de érdekes lehet Neked:
Az Oregon hátlapja egyszerűen lekapható. Kivágsz egy keményebb papírból egy ekkora lyukat középen, mint ami az elemtartó körüli műanyag szigetelés, és rárakod a hátlapot. A kilógó részeket ott hagyod meg, ahol elől és fent oldalt a behajtás szükséges. A felhajtott részeket összeragasztod. A napellenző ezennel kész, és a hátlap leszedésével levehető. Ha jó és sikeres a prototípus, elkészítheted valami formálható műanyag lapból is, pl. színes, nem átlátszó irattartó-bugyiból. A ragasztás helyett ebben az esetben varrést vagy kis lyukak összekötését javaslom.
A bekapcsoló gombnak el ne felejts lyukat vágni. :)
A kijelző körüli árnyékolásra egy ötlet, amit még nem próbáltam, de érdekes lehet Neked:
Az Oregon hátlapja egyszerűen lekapható. Kivágsz egy keményebb papírból egy ekkora lyukat középen, mint ami az elemtartó körüli műanyag szigetelés, és rárakod a hátlapot. A kilógó részeket ott hagyod meg, ahol elől és fent oldalt a behajtás szükséges. A felhajtott részeket összeragasztod. A napellenző ezennel kész, és a hátlap leszedésével levehető. Ha jó és sikeres a prototípus, elkészítheted valami formálható műanyag lapból is, pl. színes, nem átlátszó irattartó-bugyiból. A ragasztás helyett ebben az esetben varrést vagy kis lyukak összekötését javaslom.
A bekapcsoló gombnak el ne felejts lyukat vágni. :)
Előzmény: optikus (#4809)
AT,
A 448 km/h nem vicc, hanem a rossz GPS vétel miatti jelugrálás. A tracklog-od kéne megnézni Mapsource alatt, hol szakadt vagy ugrált a jel, ami nem látszik a Connect-en, de max sebességben meg mutatja.
A GPS technológia korlátait ne rójuk fel szegény Garminnak. ;)
A 448 km/h nem vicc, hanem a rossz GPS vétel miatti jelugrálás. A tracklog-od kéne megnézni Mapsource alatt, hol szakadt vagy ugrált a jel, ami nem látszik a Connect-en, de max sebességben meg mutatja.
A GPS technológia korlátait ne rójuk fel szegény Garminnak. ;)
Előzmény: AT. (#4821)
Garit biztosan nem buktál. Az ügyfélszolgálatnak van egy varázs-szoftvere, ami akkor is látja az Oregont, amikor már semmi más, és képes feltolni rá valami kezdeti fw-t, amit utána ízlés szerint frissíthetsz (praktikusan valami jópofa betára, höhö :).
A lényeg, hoyg ha nem indul, akkor szaladj be hozzájuk (ez a varázs szoftver nicns kiadva, csak náluk létezik), és szerintem pár percben feltámasztják az Oregont. Ha nem sikerül, akkor pedig gar. cserét tippelek.
(Ha a számla már a könyvelőnél, szólj, és faxolok egyet a Garminnak, nálunk megvan.)
A lényeg, hoyg ha nem indul, akkor szaladj be hozzájuk (ez a varázs szoftver nicns kiadva, csak náluk létezik), és szerintem pár percben feltámasztják az Oregont. Ha nem sikerül, akkor pedig gar. cserét tippelek.
(Ha a számla már a könyvelőnél, szólj, és faxolok egyet a Garminnak, nálunk megvan.)
Házigazda
Előzmény: scele (#4822)
Vedd ki a memória kártyát és úgy kapcsold be. A nagyméretű kártyákkal, vagy az azon lévő nagyméretű fájlokkal ütközik. Nálam is volt ilyen.
Előzmény: scele (#4822)
Nem hinném. ha a szoftver a hibás, akkor szoftver cserével megoldható. Ha kitette a Garmin a netre, akkor vállalnia kell a szoftver visszaállításával járó felelősséget..Sztem..Az enyém is furázik mostanában..Folyton kikapcsol..nem értem miért és nem történt vele semmi. Sem szoftver frissítés, sem földhöz nem ütöttem..semmi..
Most cseréltem béta szoftverre, hátha szoftver gond, de nem változott a helyzet..szal lehet, hogy dátumra döglenek, mint a 765T-k anno? Nem tom..
Most cseréltem béta szoftverre, hátha szoftver gond, de nem változott a helyzet..szal lehet, hogy dátumra döglenek, mint a 765T-k anno? Nem tom..
Előzmény: scele (#4822)
Én kb. annyit olvastam, hogy feltöltés csak saját felelőségre, meg hogy ha elb.. akkor vidd a szervizbe vissza... de nincs leírva sehol, hogy garancia elvesztésével járna a művelet.. (a saját felelőség meg gondolom azért van, hogy ne 3 napos túra előtt nyomasd fel a bétát.. )de majd valami okosabb megírja:)
Előzmény: scele (#4822)
Na ennyit az új firmware-ről. Behalt tőle az oregonom.
Sajnos nem tudom bekapcsolni. Még a csoda nyomvatartomakábelen trükkel se. Még garanciális.
A beta firmware használattal ezt most akkor buktam vagy sem?
Sajnos nem tudom bekapcsolni. Még a csoda nyomvatartomakábelen trükkel se. Még garanciális.
A beta firmware használattal ezt most akkor buktam vagy sem?
Előzmény: scele (#4807)
Másnál nem fordul elő a fals sebesség mérés az o550-el?
Nekem minden alkalommal vannak irreális sebesség adatok.
Az már nem is érdekel, hogy ha a tarckot feltöltöm a connectre, akkor ott aztán se a magasság, se a sebesség adatok nem stimmelnek, az oregon által mérttel, még ha korrekciót bekapcsolom, akkor sem.
Lehet ez fw gond?
3.6.1.0 van rajta.
[link]
448.5 km/h
Vicc ez a.........
Nekem minden alkalommal vannak irreális sebesség adatok.
Az már nem is érdekel, hogy ha a tarckot feltöltöm a connectre, akkor ott aztán se a magasság, se a sebesség adatok nem stimmelnek, az oregon által mérttel, még ha korrekciót bekapcsolom, akkor sem.
Lehet ez fw gond?
3.6.1.0 van rajta.
[link]
448.5 km/h
Vicc ez a.........
Na szóval, nekem egy ilyen van:
[link]
Ebbe simán egy általános garminos USB kábelt tettem bele. (De jó lett volna nem garminos is, de ez volt kéznél ;))
[link]
Ebbe simán egy általános garminos USB kábelt tettem bele. (De jó lett volna nem garminos is, de ez volt kéznél ;))
Előzmény: optikus (#4818)
igazabol nem teljesen vagom min vitaztok :) ha nagyon 12v kell akkor egy 7812 stab ic eleg konnyen megoldja (asszem 1A-ig).
engem az erdekel hogy a gps-be mekkora delej menjen, 5v ha minden igaz, de gondoltam megkerdem ha mar itt jarok.
engem az erdekel hogy a gps-be mekkora delej menjen, 5v ha minden igaz, de gondoltam megkerdem ha mar itt jarok.
Ha a motor áll, akkor akkufeszt ad le, ha megy, akkor a feszszabályzó által beállított feszültséget. Én még nem hallottam fesz. stabilizált szivargyújtó csatiról. Nem is sok értelme lenne..
Előzmény: R.Guszty (#4814)
Ha autós töltő az USB-n 12V-ot adna le már nem lenne gps-em... Szerintem.
De ettől még nem kell hinni nekem ;)
De ettől még nem kell hinni nekem ;)
Előzmény: Spy89 (#4811)
Pontosítom magam, szerintem a szivargyújtó csatlakozó nem szabvány 12V-ot ad le, hanem az akkufeszültséget (bár lehet, hogy az új, korszerűbb autókra ez már nem igaz).
Előzmény: R.Guszty (#4812)
en is az 5 v-ra gondolnek usb leven, csak ki tudja mit varialtak meg bele.
Előzmény: R.Guszty (#4812)
Igaz, csak optikus az USB csatlakozót kérdezte. Az pedig 5V kell, hogy legyen.
Előzmény: Spy89 (#4811)
kovetkezo kerdes. van e barmilyen kultur megoldas (ugy ertem, gyari vagy utangyartott) a kijelzo arnyekolasahoz. motoron meg biciklin ha hasznalom akkor eleg rosszul latszik.
elso homemade otletem a vakuknal is hasznalt tepozar felragasztasa lenne, de hatha van jobb, igenyesebb...
elso homemade otletem a vakuknal is hasznalt tepozar felragasztasa lenne, de hatha van jobb, igenyesebb...
udv mesterek! de reg jartam erre...
egy hw kerdes: az autos tap hany voltot ad ki az usb kanocon? 5v v 12v?
egy hw kerdes: az autos tap hany voltot ad ki az usb kanocon? 5v v 12v?
Nekem a felület színét is bizonyos nagyításoknál eltünteti.
Településeken vettem észre, hogy a zöld színt kiszedi és szürke lesz helyette. Egyébként jó dolog, mert jobban látszanak az utcák.
Településeken vettem észre, hogy a zöld színt kiszedi és szürke lesz helyette. Egyébként jó dolog, mert jobban látszanak az utcák.
Előzmény: Ronin (#4806)
Sikerült a dolog...
Azért a frászt rámhozta, mert csak kiírta, hogy Garmin^ aztán meg se moccant...kikapcsra sem reagált, így egy jóidő múlva megkockáztattam egy elemresetet. Ezután szépen lassan felállt és most megy.
A downgrade-et már in is eljátszottam egyszer :)
Nézem-nézem, de nem látok különbséget a kirajzolásnál, ha belezoomolok. Milyen helyzetben (és térképen) vetted észre a frucsaságokat?
Én annyit vettem észre, hogy ha a térkép beállításainál a 'Domborzati térképet' 'Automatikus'-ra teszem, akkor 50m-nél már nem árnyékolja a hegyoldalakat. De ezt így első ránézésre rendesen csinálja NG-vel.
Azért a frászt rámhozta, mert csak kiírta, hogy Garmin^ aztán meg se moccant...kikapcsra sem reagált, így egy jóidő múlva megkockáztattam egy elemresetet. Ezután szépen lassan felállt és most megy.
A downgrade-et már in is eljátszottam egyszer :)
Nézem-nézem, de nem látok különbséget a kirajzolásnál, ha belezoomolok. Milyen helyzetben (és térképen) vetted észre a frucsaságokat?
Én annyit vettem észre, hogy ha a térkép beállításainál a 'Domborzati térképet' 'Automatikus'-ra teszem, akkor 50m-nél már nem árnyékolja a hegyoldalakat. De ezt így első ránézésre rendesen csinálja NG-vel.
Előzmény: scele (#4805)
Köszi! Belevágok ;)
Infó:
Gyáva kukac vagyok ;)
Nagyapám mindig mondta; "ami nem romlott el, azt ne akard megjavítani!"... hát a frissítésekkel is valahogy így vagyok :)
Nagyapám mindig mondta; "ami nem romlott el, azt ne akard megjavítani!"... hát a frissítésekkel is valahogy így vagyok :)
Előzmény: scele (#4803)
Én azt használom, de néha fura dolgokat művel. Leginkább a térképkirajzolás környékén érdekes.
Bizonyos nagyításnál automatikusan változtatja a kijelzést. Ami persze egy új ficsura, de szerintem nem működik tökéletesen. Egyébként más probléma nincs. Nem fagyott le egyszer sem.
Bizonyos nagyításnál automatikusan változtatja a kijelzést. Ami persze egy új ficsura, de szerintem nem működik tökéletesen. Egyébként más probléma nincs. Nem fagyott le egyszer sem.
Előzmény: Ronin (#4801)
Van esetleg már valakinek tapasztalata az Ox50 3.61b frissítéssel kapcsolatban? Szerintetek felrakható?
Infó:
Tudom; máséval a csalánt... ;))
Sziasztok!
Elnézést, hogy ide....
Eladó Garmin Oregon 550 hibátlan, bolti állapotban, dobozában összes tartozékával és papírjával. Adok hozzá TopoGuide, NaviGuide Magyrország térképeket (CD), 4GB-os SanDisk kártyát, Oregon kerékpáros tartót. Mindenre hivatalos Mo. Garmin (NaviGate) garancia van 2011.04.01-ig.
Ár: 95.000 Ft.
Érd: +36 30 632 0314
Elnézést, hogy ide....
Eladó Garmin Oregon 550 hibátlan, bolti állapotban, dobozában összes tartozékával és papírjával. Adok hozzá TopoGuide, NaviGuide Magyrország térképeket (CD), 4GB-os SanDisk kártyát, Oregon kerékpáros tartót. Mindenre hivatalos Mo. Garmin (NaviGate) garancia van 2011.04.01-ig.
Ár: 95.000 Ft.
Érd: +36 30 632 0314
Pannonhalmát nagy ívben kerülni kell az oregonnal.
Ismét van egy 400, és egy 863km\h-s sebesség rekordom.
Elég vicces a dolog :(
Vagy a bio erőmű helyett atomerőművet építettek, és az zavar be :))
Ismét van egy 400, és egy 863km\h-s sebesség rekordom.
Elég vicces a dolog :(
Vagy a bio erőmű helyett atomerőművet építettek, és az zavar be :))
Nem rossz cucc ez, bár meg lehet szokni a 'betűs' (Z+ SOo...stb.) megoldást is. Az biztos, hogy sokkal egyértelműbb még egy gyakorlatlanabb szemnek is.
Nekem bejött már a csix-en is...
Nekem bejött már a csix-en is...
Előzmény: herrbert74 (#4797)
Köszi a segítségeket. Még nem tudom, hogy fontos-e ez nekem, de elsőre, amikor a vassal ismerkedtem, hiányoltam.
Még amikor foglalkoztam vele, akkor egy külön térképet kellett letölteni ahhoz, hogy a jelzéseket rárajzolja a turistaútra. Most nem jut eszembe a neve, meg hogy honnan töltöttem le, de ha akarod, előkotrom az archívumból, de nem egy nagy durranás, nagyon picik voltak a jelek. Utána nem is használtam.
Azt viszont nem tudom, hogyha az openmapsos Magyarországot teszed a készülékre, az alapból tudja-e a jeleket, vagy az is betűvel jelöli, mint a tuhu-s.
Szólj, ha kell a kiegészítő turistajeles térkép. Vagy lehet, hogy a többiek tudják, honnan lehet most letölteni.
Azt viszont nem tudom, hogyha az openmapsos Magyarországot teszed a készülékre, az alapból tudja-e a jeleket, vagy az is betűvel jelöli, mint a tuhu-s.
Szólj, ha kell a kiegészítő turistajeles térkép. Vagy lehet, hogy a többiek tudják, honnan lehet most letölteni.
Előzmény: herrbert74 (#4782)
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
81 |
82 |
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
106 |
107 |
108 |
109 |
110 |
111 |
112 |
113 |
114 |
115 |
116 |
117 |
118 |
119 |
120 |
121 |
122 |
123 |
124 |
125 |
126 |
127 |
128 |
129 |
130 |
131 |
132 |
133 |
134 |
135 |
136 |
137 |
138 |
139 |
140 |
141 |
142 |
143 |
144 |