1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
Kíváncsi lennék, hogy ilyenkor kb. hány darab .tile típusú file található az SD kártyán az Android/data/org.mapsforge.android.maps/ cache/1 könyvtárban.
Elkövettem ugyanis azt a hibát, hogy iszonyatos méretű cache-t engedélyeztem a mapsforge térképkezelés számára (azt remélve, hogy ettől jó gyors lesz a program). Amikor nálam is jelentkezett ugyanez a jelenség (a térképen bizonyos darabok nem rajzolódtak ki, vagy csak nagyon sokára), akkor a fent említett könyvtár mérete már közel 2 Gbyte volt, és vagy ennek a feltöltése, vagy az ebben történő keresgélés nagyon sokáig tartott, és így az elvileg gyorsításra szánt cache rendesen akadályozta a térképek kirajzolását.
A következő verzióban, egy szolíd méretű cache mellett már úgy tűnik, nem fog jelentkezni ez a probléma.
Elkövettem ugyanis azt a hibát, hogy iszonyatos méretű cache-t engedélyeztem a mapsforge térképkezelés számára (azt remélve, hogy ettől jó gyors lesz a program). Amikor nálam is jelentkezett ugyanez a jelenség (a térképen bizonyos darabok nem rajzolódtak ki, vagy csak nagyon sokára), akkor a fent említett könyvtár mérete már közel 2 Gbyte volt, és vagy ennek a feltöltése, vagy az ebben történő keresgélés nagyon sokáig tartott, és így az elvileg gyorsításra szánt cache rendesen akadályozta a térképek kirajzolását.
A következő verzióban, egy szolíd méretű cache mellett már úgy tűnik, nem fog jelentkezni ez a probléma.
Előzmény: bati (#902)
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |