1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
Új verzió: 1.5.2d
Tovább folytattam a térkép megjelenés környéki hibajelenségek irtását.
Az itteni eszmecserék alapján némi megvilágosodásom támadt, miszerint a Térkép funkcióba lépéskor valószínűleg már nem maga a térkép megjelenítés száll el, hanem a térképre kirakni szándékozott valamelyik réteg (pl. GC ládák, vagy GC segédpontok) tartalmaz olyan sok objektumot, amennyi már nem fér el a memóriában. Most átdolgoztam ezeknek a rétegeknek a kezelését, hogy:
- a progi ne foglalkozzon előre (már a térképbe belépéskor) az összes lehetséges rétegek objektumainak előkészítésével, hanem mindig csak azokéval, amik be vannak jelölve, hogy meg kell jeleníteni.
- ettől a térképbe belépés gyorsul (főleg nagy ládaszám esetén lesz érzékelhető a különbség),
- kisebb az esély, hogy már az elején elfogy a memória a program alól,
- a Térkép menüben a Réteg menüpontban a GC/GG/Útpontok bekapcsolása nem lesz olyan villámgyors, mint eddig (mert az eddigi verziókban itt a már korábban előkészített rétegnek csak a láthatóságát változtattuk), hanem a tételszámmal arányos ideig eltart (mert most csak ekkor szedi össze a program, hogy miket is kell neki megjeleníteni)
- egy kellően nagy tételszámú réteg (pl. sok ezer tételes ládalista) bekapcsolása esetén azért így is előfordulhat, hogy az android nem győzi memóriával. Ilyenkor, ha minden jól megy, a progi nem fog már lehalni, hanem miután kiderült, hogy memóriahiány miatt nem érdemes a dolgot erőltetni, akkor egész egyszerűen kihagyja ezt a réteget, és azért működik tovább.
- ha ez az átdolgozás meghozza az általam remélt áttörést a térkép betöltés környéki hibák kezelésében, akkor be fogok még építeni némi intelligenciát a rétegek kezelésébe (nagy tételszám esetén csak az x km-es körzetben található ládák látsszanak, vagy valamilyen sorrendbe állítva csak ez első x száz láda jelenjen meg, stb.)
Tovább folytattam a térkép megjelenés környéki hibajelenségek irtását.
Az itteni eszmecserék alapján némi megvilágosodásom támadt, miszerint a Térkép funkcióba lépéskor valószínűleg már nem maga a térkép megjelenítés száll el, hanem a térképre kirakni szándékozott valamelyik réteg (pl. GC ládák, vagy GC segédpontok) tartalmaz olyan sok objektumot, amennyi már nem fér el a memóriában. Most átdolgoztam ezeknek a rétegeknek a kezelését, hogy:
- a progi ne foglalkozzon előre (már a térképbe belépéskor) az összes lehetséges rétegek objektumainak előkészítésével, hanem mindig csak azokéval, amik be vannak jelölve, hogy meg kell jeleníteni.
- ettől a térképbe belépés gyorsul (főleg nagy ládaszám esetén lesz érzékelhető a különbség),
- kisebb az esély, hogy már az elején elfogy a memória a program alól,
- a Térkép menüben a Réteg menüpontban a GC/GG/Útpontok bekapcsolása nem lesz olyan villámgyors, mint eddig (mert az eddigi verziókban itt a már korábban előkészített rétegnek csak a láthatóságát változtattuk), hanem a tételszámmal arányos ideig eltart (mert most csak ekkor szedi össze a program, hogy miket is kell neki megjeleníteni)
- egy kellően nagy tételszámú réteg (pl. sok ezer tételes ládalista) bekapcsolása esetén azért így is előfordulhat, hogy az android nem győzi memóriával. Ilyenkor, ha minden jól megy, a progi nem fog már lehalni, hanem miután kiderült, hogy memóriahiány miatt nem érdemes a dolgot erőltetni, akkor egész egyszerűen kihagyja ezt a réteget, és azért működik tovább.
- ha ez az átdolgozás meghozza az általam remélt áttörést a térkép betöltés környéki hibák kezelésében, akkor be fogok még építeni némi intelligenciát a rétegek kezelésébe (nagy tételszám esetén csak az x km-es körzetben található ládák látsszanak, vagy valamilyen sorrendbe állítva csak ez első x száz láda jelenjen meg, stb.)
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |