Fényképezz Te is! 5 (Áji vízesések)
2009-08-15 | Egyéb | bolyak | GG1793
Menj fel az Áji vízesésekhez, és csinálj egy pár fényképet!
Majd rakd fel a szerinted legjobban sikerült kettőt!
Ne rohanj! Nézelődj!
Ha régebben jártál arra és fényképeztél, azok a képek is jók, nem szükséges visszamenni, habár ilyen helyre bármikor érdemes.

Koordináta:

N 48°38.447'

E 20°50.929'

Igazolás módja: nincs

A Gömör-Szepesi-érchegység (Szlovák-érchegység) legszebb, legformásabb völgye az Áji-szurdokvölgy, ahol az Áji patak több látványos vízesést alkot.
A völgy alján van Áj (Haj) , a völgy felső részén pedig Ájfalucska (Hacava). Ájfalucskából több jelzett turistaút indul, át lehet menni a párhuzamosan futó Szádelőbe is. Eredetileg mi is ezt terveztük, de egy bokaficam miatt csak fölautóztunk a völgyön és visszafelé megálltunk a vízeséseknél. Parkolni nem egyszerű, mert alig van hely!

2014-04-22 21:56:42

Megtalálás: 2014-04-20

2014-04-22 16:18:07
Na ez egy nehéz feladat.... Mit mondjak szerintem legalább 80 kép készült amit én remeknek tartok, így még a 4 kép hely is nagyon kevés, hát még kiválasztani kettőt.:-))
A hely azt hiszem szavakba nem önthető, de ha muszáj akkor a pazar szót használnám rá, vízesés vízesés után, nem győztünk fényképezni. Mindenkinek ajánlom, hogy az aljától a patakmeder mellett haladjon és ne az úton, nem mondom kicsit kalandosabb mint az úton, de sokkal több vízesést láthat érte cserébe.

Megtalálás: 2014-04-20

2010-05-26 14:11:06
A gyalogos természetjárók országos találkozóján voltunk Aggteleken, innen kirándultunk Szádelőre és Ájra is. Gyönyörű helyek!

Megtalálás: 2010-05-23

2009-10-25 21:40:44
Gyönyörű hely. Fotók is jönnek...

Megtalálás: 2009-10-24
Mikulás

2009-09-25 00:40:13
Egy remek túra szép helyeken, jó társaságban.
A feladat, hogy elvigyük Kyrat a helyszínre, aki már 1000-szer járt itt.
A bizonyítékok láttán senki nem vonhatja kétségben, hogy jelen volt az adott időben.

Megtalálás: 2009-09-23
1. 2. A csapattársak 3.
apexsek

2009-09-24 16:23:49
B.J.H. túra.

Most csak vízesésecskét találtunk, de ezt betudjuk a nagy melegnek! Viszont nagyon jól éreztük magunkat és eljutottunk a környéken több helyre is, ahol GG., GC. és COM-os ládákat is összeszedtünk.
További képek: [link]

Megtalálás: 2009-09-24
Jól van Csigusz, lassan gyere fel hozzám! -szólt az angyal. Igyekeztünk mindent belezsúfolni a képbe: dátumot, helyszínt, játékost. Van képünk...! Waterfall.
Ata72
Módosítások száma: 1

2009-09-23 21:58:39
Levadászva! :o)
Kyra, Ata, és Brezkó társaságában.
Most alig esett a víz, de ennek ellenére tetszett a hely! :o)

További képeimet a kirándulásunkról itt lehet megézegetni: [link]

Megtalálás: 2009-09-23
Csöpörög Kicsit lejjebb A megtalálók :o) Az Angyal
Csigabiga
Módosítások száma: 2

2009-08-27 00:41:10
3 napos kerékpáros-vadkempingezős pihenés során. Táborhely első éjjel rakacai víztározó, második éjjel Tornakápolna főterén. Első helyen tudtunk fürdeni, de a reggeli köd borzalmas volt, második helyen köd híján meleg volt hajnalban, és száraz volt a sátor, de büdösek maradtunk :)

Szép túra, számtalan kereszt, és 7 játék teljesített játék jutott az első napra.

Megtalálás: 2009-08-27
Az igazi szépség Omlásné... Omlás
Omlás

2009-08-16 20:22:12
A Gömör-Torna vidéke nekem majdnem törzshelyem, hiszen igyekszem minden évben legalább 2 alkalommal egy hosszú hétvégét eltölteni arrafelé. Évek óta Tornaszentandráson tanyázok a Bíbor vendégházban, és a Szádelő-völgy, Torna vára, Áj és Ájfalucska sosem marad ki a felkeresendő helyek közül.
Most egyelőre csak tervezgetem az újabb odautat, mert ősztől kezdődő új elfoglaltságom és az egyre költségesebbé váló autóutak gátat szabnak a vágyaknak.
Ezek a képek tavaly februárban készültek, amikor qtatom-mal kerékpárral jártuk be az Áji-völgyet, ill. Tornagörgő érintésével tettünk egy szép nagy kört. Érdeklődésemre a játék tulajdonosa nem emelt kifogást a tavalyi képek ellen, ezúton köszönöm neki, hogy itt megoszthatom őket. Persze ha bárki ellátogat a helyszínre, és kéri az őt megillető találati helyet, nincs semmi akadálya.

Eredetileg nem terveztem "archív" képeket feltenni, és szándékomban állt majd valamikor elnézni arra és újakat készíteni, de közismerten jó humorérzékű játékostársam addig piszkálódott, amíg úgy döntöttem, örömet szerzek neki. :)