Szemközt a füstölgővel
2008-04-09 | Egyéb | zem | GG25
Összetett játék, a kiinduló pontot is Neked kell kiokoskodnod. Jó fejtörést!

Dadogós városunk aknásított, nagyobbra nőtt testvérére utazz (öregapó fekete gyémánt raktára)!
Keresd a patak első szakaszáról elnevezett városrészt, ott a Kinizsi utcát. Ebből indul azonos nevű köz és utca - Te az utóbbin menj! A KAKUKK megerősíthet.
A 9. és 10. szám közt indulj felfelé kétlábon, de harmadikra is szükséged lehet.
Felérve keresd a piros-fehér tornyot, melyen számold meg a (képen is látható) körrácsok számát ('A')!
Nézz körül és menj a legközelebbi sárga épülethez. Ehhez vezető lépcsőfokok számát jegyezd meg ('B', lentről felfelé)!

A lépcső tetején, középen állva pillants a pozíciódra:
N koo végéhez: + 36 + A;
E koo végéhez: - (30+B);
Ide tarts, üveg a célod.
Bombatölcsér, fa tövében rejti az átlátszó igazságot. Itt még vár Rád egy feladat.
Jól jársz, ha ott jársz, ahol írtuk!

- A bombatölcsérhez vezető úton tovább haladva, 200 méter múlva sziklaperemhez érsz, mini barlanggal, szép kilátással. Érdemes felkeresni!
- Technikai tudnivalók: össz 2 km; szint pocakosoknak közepesen nyelvlógató; fényképező nem árt; A és B nem egyjegyű szám; kullancsos terület.
Figyelem! Pontos szövegértelmezés esetén mindig ösvény lesz a lábad alatt! Ha mégsem - olvasd újra, vagy alternatív utat találtál...

Környéken találod még a Falánk lények gyűjtőhelyét és Csonttár (térképen nem szereplő) játékaimat.

Kellemes kalandozást!

2013-08-28 00:45:17
Az elején simán ment minden, egyből kitaláltam a helyet, ott az utat is megleltem, felértünk, számoltam és irány a bombatölcsér ( van pár). Párat megnéztem de semmi, akárhogy rugdostam az avart, csak egy üdítős kupak került elő.:-( Ekkor hívtam Halászkirályt, ő elkezdte böngészni a játékoldalt és értelmezett, ekkor megvilágosodtam, hogy 2 kivonást csináltam nem egy ki és egy összeadást. Gyorsan átszámoltam a dolgot, kicsit odébb ismét pár tölcsér, ezt jól feltúrtam, nem könnyű, hisz lábszárközépig áll benne az avar. Semmi, így megint HK-t hívtam, miközben beszéltünk azért tétován rugdostam még az avart, ekkor előbújt a logbook.:-) Nem mondom, hogy az idő nem viselte meg, de a további feladatok meg a jelszó látszott.:-) Na de lent hagytam a kocsiba a javító készletet, ráadásul az üres fél literes üdítősüveget is kidobtam a hátizsákból.:-( Ekkor erika tétován megjegyezte látott itt egy kis ásványvizest eldobva, meg is lett, de nem volt kupak, vissza az előző helyre hisz ott kirugdostam egy kupakot, agy ha nem is rendes ládába, de védett helyre került az első pont logbookja. Beütöttem a két koo-t és irány. A közelebbi koo-n egyből meglett a nem túl nagy dobozka, minden olvasható rajta, egyedül a jelszó nem.:-( Ekkor ismét telefon HK-nak, ő kisegített a jelszórésszel, ezt a papír mindkét oldalára fel is írtam, hogy az utánam jövőknek ne legyen vele bajuk. HK kérdezte hogy a kutyákkal összefutottam-e, én mondtam szerencsére nem. Ahogy haladtunk tovább Erikával azzal viccelődtünk, hogy HK több mint 3 éve járt itt, a kutyák már régen megdöglöttek.:-) Na örömmel tudatom az utánam jövőkkel, hogy a kutyák nem hogy nem döglöttek meg, kifejezetten jól tartják harci kedvüket.:-) Szerencsére lefelé már átlátja az ember a dolgot, meg gyorsan tud haladni, felfelé azért elég necces a kutyákkal való találkozás.:-( Innen irány a másik koo, itt az odú igen csak megnyúlt, mert egy kb 80cm-es bottal sem értem az aljára, szerencsére aki olvassa fent a feladatot az gyorsan rájöhet, hogy ezt a dolgot, hogy tudja megoldani.:-) Ötletes és jó kis ládasor, az elején kis agytorna kitalálni a dolgot utána meg a terepen is remek móka.:-)

Megtalálás: 2013-08-14

2012-08-27 20:00:47
Sajnos a bombatölcsérben lévő üveg szét volt szórva és megázott. Visszatettük a helyére, bár a papír még vizes. A második fele egyik része rendben, a másiknál az odú nem rejt semmit, illetve nagyon nagyon mély lett. Köszi a rejtést !

ui: mondtam,hogy nemsokára megkeressük ! :-))

Megtalálás: 2012-08-27

2011-06-18 14:53:11
A rejtő kísért el a keresésre. Láttunk közben rókát, no meg voltak mérgesen csaholó kutyusok is.
Érdekes környék. Tetszettek a régi kálvária kövek is.
Köszönöm a rejtést!

hz.geocaching

2010-08-30 18:10:57
Megtaláltuk!
Esős időben indultunk a fiammal a láda keresésére.
A jelszó első felének rejtekét könnyedén megtaláltuk.
A második felének felkutatására "alternatív" utat választottunk (közel 2 órás bolyongás a susnyákosban).

Megtalálás: 2010-08-30
A jelszó első felének rejteke A jelszó 2. részének rejteke mellett a fiam ...és én
zsoltika63

2010-05-15 16:30:14
Minden a helyén.

Megtalálás: 2010-05-15
Hegyi imola Magyar szegfű Kakukkfű Kéki-tó
Frigyes

2010-04-18 09:52:05
Siker!
Két részletben... Néhány napja, sikerült feljutnom az ösvényt védelmező vérebek ellenére, a kilátás elmaradt - lévén szemerkélt az eső - még jó, hogy a feléréskor rögtön megszámoltam a toronygallérokat, mert a mérés után már nem látszott a torony felső fele - felhő ereszkedett a hegyre. Kiszámoltam, odamentem, keresgéltem (jó sokat) aztán wapolás, kontakt keresés: Mikulással beszéltem - Ő még tavaly kezdte meg a játékot - sokra nem jutottam. Tovább a közeli hu-s ládához - könnyű találat, örül...
Vissza, még egy kis keresgélés - de akkor kénytelen voltam feladni. A fórumbeli bejegyzésre Zem, és Csuhás azonnal reagált, újratelepítették az instrukciós palackot: köszönöm szépen! Így a bakonyi barangolásból hazafelé - teljes egészében fejlámpás keresgéléssel - sikerült teljesíteni. A kutyák most elég nyugodtak voltak, talán megismertek??! Köszönöm a játékot!

Megtalálás: 2010-04-17
halaszkiraly

2010-03-30 11:56:50

Megtalálás: 2010-03-30
Mikulás

2010-01-24 20:33:37
csodaszép napsütés, havas táj volt ma, érdemesnek találtam felmászni a hegyre.
de lelcache logja után hiába túrtam fel a bombatölcsér közepét, nem találtam semmi hasznosat. szerencsére zem segített, így tudok logolni. remélem, a többiek szerencsésebbek lesznek. talán ha elolvad a hó.

Megtalálás: 2010-01-23
yema
Módosítások száma: 1

2009-05-17 13:41:45
3. GPSGames Fesztivál után kerestem meg, több közeli ládával egyetemben. Klassz hely, és tetszett maga a játék is. Visszafelé a Kakukkot is meglátogattam por leöblítése céljából. :-)

Az átlátszó igazságot elég hosszú ideig kerestem. Egyetlen fa tövében sem volt. Végül a bombatölcsér közepén találtam meg. Először azt hittem, valamiféle szemét, de mivel nem találtam mást sehol, gondoltam megnézem. Hát ott volt. Én is ott hagytam, avarral álcázva, mert elképzelésem sem volt, melyik fa tövében lehetett!