Séta a sűrűben
2008-09-30 | Kincskeresés | magpet | GG245
Sétálj fel a dombra, jeltelen utakon!

Koordináta:

N 47°02.839'

E 017°59.489'

Veszprém megye

Igazolás módja: jelszó

A kincset Balatonalmádi fölött egy dombon találod, ahova jelzés nélküli utak vezetnek. Többségük a térképeken sem szerepel. A kincs egy kéttörzsű fa tövében bújik, kicsit álcázva. Jelszó a dobozban.
A pont felélesztésében Omlás segített, köszönjük!

2020-12-14 20:56:22
Segítséggel. Köszönöm az élményt! :-)

Megtalálás: 2020-12-13

2013-12-15 08:38:46
Vödörvölgyi Mikulás túra közben még a túra elején kerestem fel a pontot. A láda mindenféle rejtés nélkül feküdt a földön, majd a jelszó felírása után próbáltam ezen javítani, rejteni a dobozt.
Innen nem volt kérdés a GCESZI megkeresése sem, majd a túra végén még az éves Észak-Dunántúli Kupát is megszereztük.
Köszönöm a lehetőséget!

Megtalálás: 2012-12-09
sagabi

2012-10-04 10:14:59
Balatonalmádiban a Felsőhegyen, a Remeteforrásnál, az Ember-sziklánál - és az ott levő geocaching.hu-s dobozokat sikerült is megtalálni. De ezzel a rejtéssel meggyűlt a bajom... Nagyon tetszett a dombtetőn csavargás a jelzetlen utakon, de idefele jövet kaptam egy jó kis defektet a bringával, így az ember szikláig el se jutottam a - még a völgyben le kellett zárni a járgányt egy kellően rejtett helyen. (persze nem igazán voltam nyugodt a bicaj miatt, de szerencsére megmaradt nekem) Megtaláltam a dupla fát, de a dobozra csak nem sikerült rábukkanni, viszont a környék tele van túrásnyommal - szerintem ismét elhordták a disznók. Sajnos sok időm nem maradt, hogy sokáig kereshessem a rejtést, mivel vonathoz kellett igazodnom, és a bele nem számított defekt meglehetősen megbonyolította az életemet. A Malom-völgy derekán levő kanyarig toltam a bicajt, aztán rájöttem, hogy a vasútállomásig légvonalban is 3 km-re levő - illetve a maradék idő (alig fél óra) lehetetlenné teszi a vonat elérését, így a lapos kerékre felpattanva - nem kis látványosságot okozva útközben - végigcsattogtam gyakorlatilag felnin a vasútállomásig... Sikerült a mutatvány, bár itthon átvizsgálva a kereket, az eredmény belső ->
kuka, köpeny túlélte, csak erős foltos kopások lettek benne, az alufelnin pedig nem kevés felütődést kellett csőfogóval, finomreszelővel, polírpapírral helyrehozni. De ez már off...
Szóval, a következő kereső számítson rá, hogy esetleg pótolni kell a dobozt. Én az előző megtalálótól megérdeklődtem a jelszót - ha itt a helyszínem módodban áll pótolni, kérlek hívj fel, és segítek, hogy mit írj a logbookba pw-ként.
Ja, persze a trekk:

Megtalálás: 2012-09-24
A dupla fa A defektem...
halaszkiraly
Módosítások száma: 2

2012-09-09 13:55:06
Kerékpárral, a peremartoni Ipari tetem 4. játék teljesítése után.
Nem volt egyszerű, mert bár a GPS jelerősség rendben volt a dombtetőn, a ládának nyomát sem találtam. Hosszas keresés után a rejtektől 25m-re északra lett meg darabokban, valószínűleg vadak túrták ki. a lehetőségekhez képest visszarejtettem, de tollat mindenki vigyen magával, mert a ládában csak logbook van.
Innen Veszprém felé az erdőn keresztül a zöld jelzésű turistaút nem éppen kerékpárosbarát (pedig a Navitel TUHU térképpel bevitt oda), az amúgy is keskeny és meredek ösvényen helyenként keresztben kidőlt fák akadályozzák a közlekedést, szóval inkább gyalog javaslom.

Megtalálás: 2012-09-09
tgb

2012-05-06 06:23:20
Megvan. Köszi! 2012.05.06 06:15

Megtalálás: 2012-05-06
lelcache

2012-04-30 12:36:13
Gyönyörű, tavaszi /nyári/ napsütéses időben küzdöttük le az akadályt. A tegnapi Burok-völgyi túrához képest ez a sűrű kiépített turistaútnak tűnt :-D

Köszi a rejtést és a csodálatos panorámát!

Megtalálás: 2012-04-30
Almádi kilátás Geokutya 1 Geokutya 2
Access_Denied

2012-03-10 14:01:28
Megvan, köszi a játékot.
megállithatatlanul jön a tavasz.
12C van. tökéletes bringázni . [g:hu 1.4.5]

Megtalálás: 2012-03-10

2012-02-27 03:08:10
Gábor75-el elkövetve.:-))) Bocs Magpet, de annyira jó a ládanév, hogy mi csak a második felére a sűrűbenre koncentráltunk, így nem sétálva tettük meg az utat..-)))) Azért az első kerékkel megálltunk a láda előtt, így nem tapostuk el.:-)))) Hümyke nagyon élvezte az utat, alig bírtam visszafogni, hogy legalább a ládára ne lépjen rá.:-))) Azért becsülettel kiszálltunk és úgy logoltunk.:-)

Megtalálás: 2012-02-26

2012-02-26 15:50:02
Megvan, köszi a játékot. [g:hu 1.4.2]
Dr.Ladával közös találat. A nap leghumorosabb találata számomra. Rémülten figyeltem a műszert, nehogy túlmenjünk a ládán. :-))
Hümyke, a Sárga Veszedelem nagyon jól tette a dolgát. :-)
Köszönöm a remek élményt!