Gáztározó
2011-10-29 | Kincskeresés | Csuhás | GG3195
Földalatti bunker metróalagút-szerű járatának végén egy vastartály bebújója alatti csőben mágnessel rögzített doboz. Lámpát vigyél! Pár fotónak is örülnék..

Koordináta:

N 47°33.167'

E 19°00.652'

Budapest

Igazolás módja: jelszó

Az interneten olvastam Budapest egy különleges helyéről. Egy földalatti bunker amit talán gáztározónak szántak. Rövid utcai ruhában is kényelmesen járható pár rövid oldalágat is tartalmazó építmény. Különleges eleme két hatalmas alagút. Ezek közel 100m hosszú, 5..6 m átmérőjű vasbeton csövek. Egészen figyelemre méltó vízhanggal. Az egyik alagút végén egy nagy vas tartály van. A tartály ovális bejárata alatt egy csővégben találod a mágnessel rögzített pet palack előformát a jelszóval.

Az egész bunker kb 300m azaz nem fogsz eltévedni, bár a gps vétel elég gyenge :-)

Az egyik alagút eleje egy barlangocskát keresztez. Rövid poros járat, ami omlásveszélyes. Ne menj be!

A Királylaki útról a Tábor hegyi barlang felé indulj el két telek között alig észrevehető sikátorban induló zöld barlang jelzésen. Az első éles bal kanyarban menj tovább jobbra, az úton még kb 50 métert majd térj le jobbra a tározóhoz vezető ösvényre. Csak így, a hegy felől tudod megközelíteni a helyet. A megadott ponton egy betonozott mélyedésbe lemászva találod a bunker rácsos ajtaját. Közvetlenül egy lakóház hátsó kerítésénél leszel, igyekezz nem zavarni az ott lakókat hogy sokáig látogatható maradjon ez a különleges hely.

A helyről itt is olvashatsz:
[link]

Janka, Csuhás, Vándor

2012-06-27 22:07:34

Megtalálás: 2012-06-27

2012-03-23 13:52:40
Első találat!
Tavaly ősszel olvastam az interneten egy cikket erről, de nem nagyon hittem el. Nagyon megörültem, amikor véletlenül idetévedtem a gc.hu-ról és megvolt a koordináta. Sajnos csak most sikerült személyesen is meglátogatnunk a helyet. Megtaláltuk, de előtte egy kicsit keresni kellett. Nem gondoltuk, hogy ennyire a kerítés tövében lesz a bejárat. :) Titokzatos egy hely...

Megtalálás: 2012-03-20

2012-03-02 23:07:42

Megtalálás: 2011-11-07

2012-01-30 18:31:48
Döbbenet jó. Köszi a rejtőnek és a csapatnak is.
drgn

dragunov

2012-01-29 17:59:54
Ahogy mélyre begázoltunk
Közben majdnem begazoltunk
Léptem koppant, mint egy harkály
Mert elnyelt a belső tartály

Megtalálás: 2012-01-14

2012-01-28 00:08:17
Hect móka keretében. Képek később, köszönjük a helyet.
Közben már a képek is felértek, köszönjük, remek volt.

Megtalálás: 2012-01-27
Dragunov a kémlelőnyílásnál Itt a vége HECT-er nyelődik el éppen Settenkedő Mákos lopakodik befelé némán
mudman

2012-01-27 23:03:52
Megvolna. [g:hu 1.3.29]
Csodálatosan csendes, ám kicsit poros HECT-bevetés keretében. Roppant izgalmas helyszín, köszönöm a lehetőséget!
További képek a HECT galériában. (Tagoknak még több, de ahhoz be kell jelentkezni. :)

Belépés Logoló Kibújó Analóg is készült
magpet

2012-01-20 22:30:59
Gábor75-el elkövetve.:-)))) Mesés hely, és nem csak az az egy járata van. Örömmel bóklásztunk a föld alatt. Az odajutás nem volt egyszerű, mert az eső jó csúszóssá tette az ösvényt, így sokszor snowboardoztunk és amiben tudtunk kapaszkodtunk. a vak sötétbe pont a mély lejárat másik oldalára érkeztünk, így még meg kellett kerülnünk az egészet, hogy a létrán le tudjunk ereszkedni. Lent nagyon jó volt a visszhang, nem győzetem huhogni.:-)))) Azt hiszem ez az a láda ami nélkül soha nem jutok erre a remek helyre, és szegényebb lettem volna enélkül a kaland nélkül. A jelszó pedig nagyon ötletes.:-)

Megtalálás: 2012-01-20

2012-01-20 20:26:12
Megvan, köszi a játékot. [g:hu 1.3.30]
Dr.Ladával közös találat.
Egyedül sosem jöttem volna, de Dr.Ladát az élet felém sodorta a héten, így társra leltem személyében ehhez a kis kalandhoz. A Tábor hegyi láda után vaksötétben botladoztunk a csúszós ösvényen a bejárat felé. Először a beton lejáró másik felén kötöttünk ki, onnan jól látszott hogy már a létra megközelítése sem lesz egyszerű. De azért a kíváncsiság hajtott és nemsokára ott álltunk a rács előtt. Bementünk és elkezdődött a kaland. Először egyenesen a rejtekhez mentünk. Közben Dr.Lada folyamatosan huhogott, tetszett Neki a visszhang. A folyosó végénél alig tudtam visszarángatni,mert mindenáron át akart bújni a csövön. Gyors fotózkodás után a többi járatot is megnéztük. A falfirákból látszik hogy nagyon látogatott a hely. Érdekes volt még az is hogy bár lassan mentünk, de érezhető volt a "porszag", vastagon lepi a talajt a finom morzsalék.
A kifelé út már könnyebb volt, jöhetett a következő...
Köszönöm ezt a remek látnivalót Csuhásnak! :-)

Megtalálás: 2012-01-20
Gábor75

2012-01-17 13:08:39
Olaf tettestársammal, aki (még?) nem regisztrált GPS játékos, hanem bringás kapcsolat, indultunk a föld alá. Egyszerűen elképesztő, ami ott várja az embert, különlegesen nagy, tripla köszönet érte, Csuhás! Nekem, szenvedélyes bunkerbújónak egyenesen testre szabott volt. Ugyanezt nem mondhatom el a tartály acél pereméről: kissé szűk, ezért csak bekiabáltam. Vigyázat, a gáztározóban mumus van! Lefotóztam.