N48E19
2012-05-20 | Kincskeresés | gonczi | GG3421
Keresd meg ezt a különleges pontot, ami két egész számú szélességi és hosszúsági kör metszéspontja.
Mellesleg túrázz egyet a csodálatos Börzsönyben.
A láda a ponttól néhány méterre egy fa odvában alatt van, kövekkel takarva.

Koordináta:

sagabi
Módosítások száma: 1

2012-12-01 14:34:10
Bugyihó és Sisa Pista közt félúton megleltük. Kalandos volt, árokmászással és meredek hegyoldallal, de megérte. Hagytunk itt egy utazót, légyszi csak akkor vedd ki, ha a .com-on be is jelented! Köszönjük!

Megtalálás: 2012-11-25

2012-10-02 00:35:41
Tyroval közösen elkövetve.:-)

Reggel Nagyorosziból támadtunk, Pénzásásnál szarvasbőgésbe volt részünk, ráadásul nem kicsi volt.:-) Gyorsan egy kis kitérővel elsétáltunk a Turistaház már csak romjához, majd a K4-en tovább, aztán a Wenckheim vadászkastély útja ahol megközelíti a K4-et leugrottunk rá, és megnéztük a vadászkastélyt. Innen a vadászkastély mögötti földúton mentünk egy kicsit, majd az erdőn át felmásztunk egy jelzetlen útra ami kivitt a sárgára. A sárgán Bugyihóig mentünk, hisz arra a ládára is fájt a fogam.:-)) Innen kicsit visszajöttünk a sárgán, majd jelzetleneken eljutottunk a 48 00, 000 19 00, 000 koo-ra, és ha már itt voltunk a ládát sem hagytuk ki.:-) Ritka állás ez a gps életében, hogy szép kerek a koo:-))) Innen felmásztunk Bakos tetőre, majd a Tótok útján leereszkedtünk Deszkáspusztára, ez az út kicsit mókás volt mert jobb esetben derékig ért a vadrózsa, rosszabb esetben fejmagasságig, így inkább az út mellett az erdőben haladtunk. Ezt használják a vadászok is valószínűleg, mert ahol az ösvény megtörik fejmagasságban a fákon egy kis csík van valami spéci narancssárgás anyaggal felfestve. Azon se lennék meglepődve ha éjszaka foszforeszkálna, szóval aki ügyes ezen könnyedén le vagy feljut kikerülve a vadrózsatenyészeteket.:-) Deszkáspusztáról már könnyedén elértünk a Betyár kúthoz, majd végig a tanösvényen. A tanösvény felénél találtunk egy széttépett szajkót.:( A tanösvény végétől meg nem vissza indultunk, hanem tovább Sárkánytöréshez. Itt kicsit féltünk, hogy nagy dzsungelharc lesz, de nem lett, mondhatnám sztrádán jutottunk fel a kékre a Sárkánytöréshez, mert valami új utat csináltak oda, talán az építőmunkások után mi voltunk az elsők akik végigmentünk rajta annyira új. innen már sima ügy volt Drégelyvárba eljutnunk, itt ért a naplemente is.:-) Ahogy haladtunk Pénzásás felé ismét egy hatalmas dög bőgött mellettünk. Kőhányásnál leültünk a padokra mert több irányból is bőgtek a szarvasok, nagyon jó volt hallgatni. Egy idő után sajnos már lövéseket is lehetett hallani.:-( Ahogy utána haladtunk lefelé Nagyorosziba, összefutottunk két őzikével, meg egy szép méretes szarvasnősténnyel.

Megtalálás: 2012-09-29
48  19 :-)))) hamvas gyapjaslepke hernyója

2012-07-24 21:02:35
Meglett. Köszi! Mivel az eredeti rejtekhelyet elözönlötték a hangyák, ezért a rejtővel odébb raktuk a ládát. Gyönyörű környék, nagyon ajánlom!