Az egyik legnagyobb sörkészítő és forgalmazó vállalat. Köszönhetően a globális disztribúciós hálózatának, illetve 125 sörgyárának a világ 70 országában, széles körben jelen van a nemzetközi sörgyártás területén. A cég a világ egyik vezető portfólióját mondhatja magának, globális szinten a 3. helyen áll az eladott mennyiségek és a jövedelmezőség tekintetében. A cég mindennapi tevékenységét átlagosan 56 000 alkalmazott segíti.
A tradíció egyik legfontosabb eleme a mesteri munka iránti elkötelezettség, a magas szintű szaktudás. Már 1889-ben felismerték minőségét, amiért a párizsi világkiállításon a Grand Prix Paris kitüntetéssel jutalmazták. A cég számára előírás a kizárólag természetes alapanyagok, a tiszta maláta, a válogatott komló, a tiszta, adalékanyagok nélküli víz felhasználásától az előírt főzési és szűrési idők pontos és körültekintő betartása. A márka azonban nemcsak minőségéről vált ismertté, hanem a könnyen iható jellegéről és arról a kizárólagos felhasználási joggal bíró A sörélesztőről, amely még a mai napig is az egyik legfontosabb alkotóeleme a sörnek. Ezt a speciális összetevőt Dr. Elion, a Louis Pasteur professzor iskolájában végzett tudós fedezte fel 1886-ban. A sör lényegében utánozhatatlan lett, mivel az A sörélesztő-kultúra féltve őrzött titok. Ez az alapanyag indítja el az erjedési folyamatot, s meghatározza a sör jellemző ízét, zamatát és színét.
Az emblémában olvasható e betűk az erő és az egység kifejezői, a piros csillag motívum pedig a középkorból ered. A csillag sarkai a levegőt, a tüzet, a földet és a vizet, továbbá egy mágikus ötödik elemet, a főzet minőségét jelképezik. A zöld szín a sör és alkotóelemeinek természetes eredetére utal és életerőt sugároz.